Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Valley of Fire state park

Discussie gestart

Huls

Ik ben mijn route aan het bepalen, maar loop nog tegen een vraag aan.
Van Las Vegas rijden wij door naar Zion. Aan de hand van dit forum zal ik de 167 uit Las Vegas volgen naar Valley of Fire state park. Maar over de route verderdoor naar Zion heb ik een vraag.

Wat raden jullie aan? Om van VoF SP de Valley of Fire Highway te volgen naar de I15, of bijVoF SP "om te draaien" en verder over de 169 naar de I15 te gaan?
Qua tijd scheelt het niet zoveel, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ramon
#1 - 17-06-2010, 08:10 uur

Tet14

De bewegwijzering in dat gebied  is niet geweldig. Je zal bv niet of nauwelijks een bordje "167" tegenkomen. Neem Lake Mead Boulevard (147) naar de T kruisng met Northshore Rd en sla links af. Je bent nu op 167 maar dat houden ze verborgen ;) Northshore Rd volgen. Na een aantal mijlen heb je aan je linkerhand een parkeerplaats. Je zal versteld staan dat het zo dicht bij Las Vegas al zo mooi hier is. Je kan bv in Echo Bay even een kop koffie drinken (ik sta niet in voor de kwaliteit...) en dan doorrijden naar Vof.  Nu je vraag. Ik zou even terugrijden naar Overton (en misschien het Lost City museum bekijken, als je er niet in wil, buiten staat al een soort kiva.). Het vervolg naar I15 is een prettig vlak ritje door af en toe zelfs groene gebieden. Tussen Mesquite en St. George over I15 ga je via een bochtige snelweg omhoog door Virgin River Gorge (stukje Arizona). Echt prachtig. Er zijn hier geen officiele parkeerplaatsen maar je kan gemakkelijk even van de weg af en stoppen. Wees voorzichtig bij het weer terugkeren naar I15. Druk stuk en veel vrachtverkeer.,
Tet
#2 - 17-06-2010, 10:00 uur

Huls

Ik rij gelukkig met een tomtom, dus hopelijk zal het rijden niet zo'n probleem worden.
Maar bedankt voor de heldere uitleg. Ik rij toch weer terug, om via Overton naar de I15 te gaan!
#3 - 18-06-2010, 08:19 uur

Yessica

Ik rij toch weer terug, om via Overton naar de I15 te gaan!

Leuke herinneringen aan Overton. We zijn daar gestopt om wat spulletjes te halen bij die grote supermarkt waar je langs komt en daar hadden we weer leuke ontmoetingen met Amerikanen. Altijd een praatje maken, altijd geinteresseerd waar je vandaan komt....

Maarre, ik denk dat het wel een goede route is. Have fun!
#4 - 18-06-2010, 09:54 uur



Tet14

Die gps zal je niet langs Lake Mead sturen van Las Vegas naar Vof. Zo'n ding is leuk (en verslavend...) maar neem altijd een kaart mee. Om nog maar niet te spreken van de mogelijkheid dat je gps je ergens over een dirtroad stuurt. Zal niet de eerste keer zijn. Maar tussen Vegas en Vof hoef je daar niet bang voor te zijn.
Tet
#5 - 18-06-2010, 10:23 uur

Huls

Ik ben nu thuis bezig met het in elkaar zetten van de routes die ik ga rijden, met de tussenstoppen en de punten waar je langs moet rijden. Hierdoor kan je al zien hoe je gaat rijden, en zo kan je de dirtroads vermijden.
Een kaart neem ik sowieso mee, altijd makkelijker te bekijken dan een TomTom
#6 - 18-06-2010, 10:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15