Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

van Big Sky naar mammoth hot springs

Discussie gestart

jaroen

Hoi,

Er zijn twee manieren om van Big Sky naar Mammoth hot springs te gaan.
1) De 191 naar het noorden, via de US 90 weer op de 89 naar Yellowstone, je komt dan via de noord ingang in yellowstone
2) De 191 naar het zuiden, vervolgens op de 287 via west yellowstone.

Welke van de twee is de mooiste route, als ik voor 2 kies dan kunnen we gelijk al een deel van west yellowstone meenemen. Kies ik voor de eerste dan kunnen we rond mammoth het een en andere al bekijken.
#1 - 30-03-2008, 15:12 uur

Hans B

Beide routes zijn prachtig, het ligt een beetje aan de rest van je route hoe je het wilt inplannen.
Laat even weten waar je wegkomt en waar je naartoe wilt.
Ik ben er al enkele malen geweest en heb deze routes vaker gereden.
Mijn RV staat namelijk in Three Forks gestald.

Hans
#2 - 04-04-2008, 20:41 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

jaroen

We komen vanaf kalispell naar twee overnachtingen in big sky en gaan dan door naar mammoth hot springs voor weer twee overnachtingen en vervolgens naar jackson. Kunnen dus maar een van die twee opties kiezen, in het al overdrukke programma....
#3 - 05-04-2008, 09:23 uur

Hans B

Wat zoek je twee nachten in Big Sky? of ga je twee dagen in de back country wandelen.

Als de overnachtingen al geboekt zijn is de route langs Bozeman, Livingston, Gardiner behoorlijk om.

Ik zou gewoon via Big Sky naar West Yelloswtone rijden en daar het park ingaan.

Als de overnachtingen niet zijn vastgelegd zou je kunnen overwegen de overnachten vanuit Kalispell in Bozeman of Livingston en vandaar via Gardiner naar het Yellowstone NP te rijden. Ben je meteen bij Mammoth, kun je verder naar Norris en dan bij West Yellowstone een volgende overnachting. Dag 2 Van West Y. naar Madison, dan een klein stukje terug naar Norris door naar Yellowstone Canyon, Hayden Valley, Mud Vulcano, Lake Yellowstone, Old Faitful overslaan en terug naar West Yellowstone om te overnachten, de derde dag via Madison naar het zuiden en Old Faitfull en de omgeving bekijken, vervolgens doorreizen naar Jackson.
Volgens mij is dit een logische route.
succes, Hans
#4 - 06-04-2008, 14:15 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

jaroen

We zitten twee nachtjes in de 320 ranch in big sky, en ja alle overnachtingen staan al vast..

De routeplanner geeft aan dat beide routes ongeveer even langs zijn.

Ik denk dat ik dan voor west yellowstone kies, kunnen we gelijk al een halve dag yellowstone pakken, daarna hebben we nog een volle dag en de derde dag moeten we grand tetton ook meepakken.
#5 - 21-04-2008, 10:34 uur

Hans B

Als de overnachtingen al vast staan, zou ik niet "" om" rijden via Gardiner.
Als je wilt kun je vanaf Mammoth wel naar het dorpje toerijden.
Onderweg kom je nog langs "Boiling River" (neem je zwembroek mee).

Hans
#6 - 21-04-2008, 12:04 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

jaroen

Ja, die nemen we zeker mee, had al eens gelezen over boiling river, willen dit eigenlijk wel ergens inpassen, stond hoog op de tiplijst...

Onderweg kom je nog langs "Boiling River" (neem je zwembroek mee).
#7 - 24-04-2008, 13:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15