Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

van Sedona naar Las Vegas.

Discussie gestart

henny en an

Wie weet een mooie route van Sedona naar Las Vegas? We hebben 2 dagen de tijd en zijn al eens via Flagstaff naar Kingman gereden.
Of zou het in 1 dag te doen zijn zodat we een dag langer in Sedona hebben??
Heb nog niet echt naar de juiste afstand gekeken.
#1 - 23-01-2010, 14:43 uur

Tet14

Sedona-Las Vegas is ongeveer 5-6 uur rijden afhankelijk van de drukte bij Hoover Dam. Kan dus in een dag. Je kan ook via Seligman-Kingman-Sitgreaves pass-Oatman en Laughlin rijden. Dat neemt de gehele dag. Reken op 8 uur met wat korte stops. Je zou ook via Jerome en Prescott kunnen rijden, dan via az89 naar Ash Fork en via Seligman (kan je ook overnachten)  en dan bv naar Kingman. Dan de volgende dag via Oatman-Sitgreaves Pass (oude R66) naar Las Vegas met een korte zijtrip naar Hoover Dam en via Lake Mead en Lake Mead blv van Lake Mead naar Las Vegas.
Tet
#2 - 23-01-2010, 15:41 uur

henny en an

Bedankt Tet!!
Dat is nu het leuke van dit forum! k Had nog nooit van de Sitgreaves Pass gehoord, even gegoogled en ik vind het schitterend! Houden we er zeker in!
Verder lijkt me via Prescott wel wat. En dan ev overnachten in Kingman, hebben we 2 jaar geleden ook gedaan, toen via Seligman en Hackberry gereden.
Ook heel apart natuurlijk maar dat hoeft voor mij niet weer.(maar ik ben niet alleen dus....)

Henny
#3 - 23-01-2010, 17:40 uur

jerbia

Wij zijn in 2008 in één dag van Las Vegas naar Sedona gereden via Prescott en Jerome. Het was een lange dag, maar goed te doen. Bij Prescott hebben we toen ook nog de granite dells bij Watson Lake SP bezocht, erg de moeite waard! Voor het verslag en de foto's van die dag zie http://southwest2008.blogspot.com/2007/10/27-april-las-vegas-sedona.html
#4 - 24-01-2010, 01:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15