Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vraagje over Death Valley

Discussie gestart

druifje

Hallo allemaal, ik heb even een vraagje. Voor onze huwelijkreis gaan we (voor de tweede keer) naar het westen van de USA. Nu komen wij deze keer door Death Valley (in juni). Nou is het hier dus heel erg heet. Mijn vraag is dus, wat zijn de adviezen (qua water meenemen en benzine). Ik vind het namelijk een beetje eng en ben bang dat we niet goed voorbereid daar aankomen. Graag jullie tips en ervaringen hierover.

Groetjes van Rianne en Stephan
#1 - 07-03-2007, 15:44 uur
Charmed I'm Sure

Veusy

Hey Rianne en Stephan,

vooreerst proficiat met jullie huwelijk  cheerg

Wat Death Valley betreft, ik trek er deze zomer ook naartoe en had ook wat nuttige info nodig. Op dit forum ben ik deze site tegengekomen:
http://www.case23.com/vision23/amerika/nationaleparken/california/deathvalley/deathvalley.html

Veel tips over het park en hoe je je kan voorbereiden op een vlekkeloze doortocht in Death Valley.

succes,
Hans
#2 - 07-03-2007, 16:23 uur

Marianne

Altijd voldoende water meenemen, maar heoveel je nodig hebt hangt natuurlijk af van wat je gaat doen. Je zou het hele park door kunenn rijden met de airco aan, en nergens last van hebebn, maar ik neem aan dat je wel eens uit wilt stappen en misschien een korte wandeling gaat maken. Dan zijn een paar (2-)literflessen met water wel handig. Je kunt tanken in Death Valley, dus je hoeft je niet echt zorgen te maken over de benzine - hooguit over de prijs.
Bij Furnace Creek is een goed gesorteerde winkel (lekker dadelbrood), en er zijn ook wat restaurants.
Neem ook even een kijkje op de officiele site, dat vind ik een must voor elk park. De algemene site is www.npg.gov, de link voor Death Valley is www.nps.gov/deva
Je zult hier alle informatie kunnen vinden die je nodig hebt.

En als je gaat, overweeg dan om in het  park te overnachten, zo rond zonsopgang en zonsondergang is het park het mooist.

Marianne
#3 - 07-03-2007, 18:29 uur

Wop

Hey Rianne en Stephan,

vooreerst proficiat met jullie huwelijk  cheerg

Wat Death Valley betreft, ik trek er deze zomer ook naartoe en had ook wat nuttige info nodig. Op dit forum ben ik deze site tegengekomen:
http://www.case2.com/vision23/amerika/nationaleparken/california/deathvalley/deathvalley.html

Veel tips over het park en hoe je je kan voorbereiden op een vlekkeloze doortocht in Death Valley.

succes,
Hans

Dezelfde info vind je op onze eigen site :  ;)  http://www.verenigdestaten.info/np/california/deathvalley.html
#4 - 12-03-2007, 10:13 uur

druifje

Hallo allemaal, bedankt voor de tips tot zover... We gaan idd in het park overnachten dus die zonsondergang (en eventueel opkomst) moet wel goedkomen. Zal ook zeker even op de officiele site kijken dan Death Valley.... Heb er echt enorm veel zin in. Gaan ook naar Grand Canyon, Bryce, Zion en Yosemite. Alleen Bryce, Zion en Death Valley zijn nieuw voor ons. Voor de rest wordt het waarschijnlijk een 'emotioneel' weerzien met west USA.

Gr. Rianne
#5 - 19-03-2007, 11:27 uur
Charmed I'm Sure

avangoethem

Wij zijn midden in de zomer in DV geweest en hadden onze overnachting vooraf geboekt bij Furnace Creek . Er zijn niet veel plaatsen om te nacht door te brengen dus als je slim bent regel je dit vooraf.
We hadden ook onze tank volgegooid  ergens tussen Las Vegas en DV en hebben verder geen problemen gehad terwijl we de airo op volle toeren hebben laten draaien.
Heel veel voorbereidings plezier en een lang en gelukkig huwelijk toegewenst. cheerr
#6 - 19-03-2007, 18:17 uur
groetjes Annette

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15