Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vraagje route

Discussie gestart

kaatje en ivo

hallo allemaal .
wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar het zuidwesten van amerika in juni . Ik kom op een stuk van de route niet uit :
Wij vertrekken in SF nu wil ik een gedeelte van de high way doen tot Cambria en dan het binnenland in richting Sedona ik weet dat het ver is nu is mijn vraag ook weet iemand een leuk plaatsje er tussen in om te overnachten  (wij willen bewust la overslaan) .
alvast bedankt  groetjes ericaatje 
#1 - 27-02-2007, 17:13 uur

Marianne

Hallo Kaatje en Ivo,

Zelf heb ik geen ervaring met overnachtingen langs die route, maar als ik op de kaart kijk lijkt Needles mij wel geschikt. Je kunt dat in ruim 7 uur rijden vanaf Cambria, en dan heb je de volgende dag naar Sedona niet zo'n lange dag meer. Je rijdt hier een stuk van route 66. Het snelste is dan via Flagstaff naar Sedona, vanaf het noorden dus. Ik weet niet of dat de bedoeling is?
Je kunt ook een zuidelijker route nemen, langs Palm Springs, Blythe (overnachting?) en Prescott. Nadeel is dat je dan langs LA rijdt, en waarschijnlijk ook wel wat van de drukte daar zult meekrijgen.

Marianne
#2 - 27-02-2007, 23:42 uur

kaatje en ivo

hallo marianne bedankt voor jou reaktie ,we willen inderdaad via het noorden naar sedona het is een beetje vreemd en lang maar dit is ook de enigste route die zo lang is op onze vakantie.Via palm springs naar sedona hebben wij twee jaar terug ook gereden en deze was ook niet geweldig vond ik ondanks dat joshua tree np wel heel mooi vond maar goed needles ik ga het noteren heel veel groetjes kaatje
#3 - 28-02-2007, 10:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15