Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waar stoppen/overnachten ??

Discussie gestart

Steson

Hallo allemaal,
Ik ben voor mijn gevoel al ver met het plannen van onze roadtrip in september 2006. Ik loop alleen nog tegen de volgende  'probleempjes' aan. Ik heb al zoveel tips kunnen lezen hier, dat ik er vast wel uit ga komen !!  ;)

Ik zoek naar eventuele hotelovernachtingen tussen $ 50 en $ 70.

Overnachting tussen Palm Springs en Grand Canyon ??
Hotel in Cortez ??
Hotel in Torrey ??
Overnachting tussen Las Vegas en Mariposa ??
Overnachting tussen SFO en LA ??

Dit zou het moeten zijn.....

Alvast bedankt !!
#1 - 16-11-2005, 15:46 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Jez

Torrey: Wonderland Inn, in 2002 €55,- per kamer. Het ligt bovenop een berg, dus heb je een leuk uitzicht. Er is ook een restaurant bij, waar je best lekker kunt eten.

Tussen Palm Springs en Grand Canyon: Ligt eraan hoever je komt. Wij kwamen niet verder dan Wickenburg en hebben daar in de Log Wagon Inn goedkoop geslapen, voor €32,- Niks bijzonders, wèl schoon en ruim.

Ook nog in Williams overnacht, voor €25,- (!!) Ben alleen effe de naam kwijt.......
#2 - 16-11-2005, 23:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

michelly

Laughlin tussen Palm Springs en Grand Canyon
Hotel Flamingo
49 euro voor 2 kamers

Cortez
Comfort Inn
72 euro

Torrey
Best Western at Capitol Reef
99 euro (we betaalden hier ook voor onze zoon van 13, anders 66 euro)

Deze prijzen waren allemaal in juli 2005

Elly
#3 - 17-11-2005, 15:04 uur
onze website www.michelly.nl

robbie

tussen grand canyon & palm springs : kingman : vlak aan afrit autostrade alle grote ketens (hotel 8, motel 6,...), allemaal rond de 40-50 dollar, niets bijzonders te zien, maar wel praktisch om even te overnachten
#4 - 20-11-2005, 11:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15