Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat zou jij doen ?

Discussie gestart

JoeSee

Een kennis van mij wil met zijn gezin (totaal 7 personen) van 10 juli - 27 juli naar de westkust.
Mijn vraag is wat is verstandig m.b.t. het boeken van de vluchten ? Nu boeken of nog even wachten ? Is een prjisdaling nog reeel ?
Hoe pakken jullie dat aan ?

(Voor mijn eigen reis in mei, wacht ik op betere tarieven. De aanbieders zitten allemaal nog boven de 650 euro voor een retour LA en ik verwacht dat de prijzen nog wel zakken in december/januari, maar voor mijn kennis weet ik het niet. Wie heeft advies ?)

Alvast dank voor het meedenken !
#1 - 13-10-2009, 20:08 uur
« Laatst bewerkt op: 14-10-2009, 07:18 uur door JoeEsE »

Pedro

Een kennis van mij wil met zijn gezin (totaal 7 personen) van 10 juli - 27 juli naar de westkust.
Mijn vraag is wat is verstandig m.b.t. het boeken van de vluchten ? Nu boeken of nog even wachten ? Is een prjisdaling nog reeel ?
Hoe pakken jullie dat aan ?

(Voor mijn eigen reis in mei, wacht ik op betere tarieven. De aanbieders zitten allemaal nog boven de 650 euro voor een retour LA en ik verwacht dat de prijzen nog wel zakken in december/januari, maar voor mijn kennis weet ik het niet. Wie heeft advies ?)

Alvast dank voor het meedenken !

Het blijft altijd een gok. Of tussen nu en januari voor een redelijke prijs, of na januari de pech hebben dat je maar 5 i.p.v. 7 tickets krijgt op de vlucht die je graag wilt hebben.
In het algemeen gaan de goedkope stoelen eerst en naar gelang de vlucht volraakt worden ze duurder.
#2 - 14-10-2009, 19:34 uur



hdeweert

Ik denk dat je kennis niet goedkoop uit zal zijn, juli is nl. hoog seizoen, en zeker voor 7 personen zal het moeilijk worden goedkope
tickets te vinden. voor tickets naar LA in mei zul je rond de € 600 kwijt zijn. Dat er stoelen op het laatste moment goedkoop worden
verkocht is door een verbeterde organisatie bijna niet meer van toepassing.
Harm
#3 - 15-10-2009, 17:52 uur

meistershof

Hallo .
Je weet het nooit ,meestal is het vroegboeken aantrekkelijk doen wij ook dit jaar 2 keer bij exit reizen ,is goed bevallen en erg goedkoop.
de huur auto en camper hebben we gehuurd bij( usa reisen de) Onze dochter boekt nog een maand voor tijd tickets goedkoper dan wij
naar las vegas.
Groeten Wim.
#4 - 20-10-2009, 07:16 uur

JoeSee

Voor mijn kennis heb ik het helder: kopen is beter dan wachten.

Voor mijn eigen reis twijfel ik nog wel. Deze is in mei. Dit jaar was ik in mei in LA voor 475 euro pp, geboekt in maart. Tickets doen nu nog 650 p.p. in mei.
Echter, de meeste aktie tarieven lopen tot 31 maart voor 450. Ik verwacht dat eind december de "akties" (lees goedkopere tarieven) van april/mei/juni komen. Ben nog niet overtuigd waarom dit niet zo zou zijn. In welk opzicht zou de organisatie verbeterd zijn ?
Juli, aug. doet nu 750-900 euro. Kan me niet voorstellen dat ik dat voor mei betaal als ik boek in dec,, maar wellicht heb ik het mis.
#5 - 20-10-2009, 08:14 uur

jerbia

Connections kwam begin dit jaar met aktieprijzen. Wij hebben in januari onze tickets voor mei geboekt voor €350 p.p. Ik zou gewoon nog even afwachten.
#6 - 20-10-2009, 12:28 uur

Huls

Op welke sites of kun je het beste de tickets zoeken/boeken? Voor augustus vind ik niets goedkoper dan rond de €1000
#7 - 20-10-2009, 21:19 uur

hdeweert

Dat zou wel eens kunnen kloppen je zit dan ook in het hoog seizoen.

Harm
#8 - 20-10-2009, 22:09 uur

JoeSee

Op welke sites of kun je het beste de tickets zoeken/boeken? Voor augustus vind ik niets goedkoper dan rond de €1000

Kijk eens op :
http://www.supervliegtickets.nl/noord-amerika/goedkope-vluchten-amerika-los-angeles.php?maand=augustus

Voor 650 in LA vanuit Amsterdam bijvoorbeeld.
#9 - 21-10-2009, 08:04 uur

Huls

Bedankt! Die site was mij helemaal niet bekend. En voor 2 personen scheelt dat ongeveer al €400. :afro:
#10 - 21-10-2009, 09:17 uur

Bas_en_Es

Wij hebben in januari 2009 geboekt voor mei 2009. Later kwamen er nog aanbiedingen bij de KLM, maar bleken toch niet voor ons van toepassing te zijn.
wij hebben geboekt via e-bookers.nl met us airways. Wij vonden het erg goedkoop, maar dan heb je wel een tussenvlucht.
succes!  :afro:
#11 - 26-10-2009, 13:00 uur

eric440551

Voor zeven personen zou ik zeker al boeken.
Vorig jaar in januarie lukte het mij nog net
om voor vier pesonen de tickets te boeken
op de data die ik wilde.
Dit jaar hebben we vroeg geboekt bij exit
reizen.889 per persoon naar Denver in juli.
Hier zit de huur auto ook bij.
Dit was wel met 100 euro vroegboekkorting.
#12 - 30-10-2009, 00:34 uur

Steson

Wij hebben 3 oktober de tickets betaald voor mei 2010. Dit kwam op € 900 pp. met United Airlines incl. alle toeslagen.
Dit betreft alle vluchten vanaf Amsterdam naar LA, van LA naar Hawaii en terug via LA weer naar Amsterdam.
Voor 4 lange vluchten vond ik dit een goede prijs ! Bij Supersaver-reis met Pacific Island Travel.
#13 - 30-10-2009, 11:27 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15