Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

weblog voor wie het wil lezen.

Discussie gestart

houtsmaaa

johannesenmilou.web-log.nl
#1 - 12-05-2010, 08:21 uur
« Laatst bewerkt op: 12-05-2010, 20:29 uur door houtsmaaa »

Wop

http://johannesenmilou.web-log.nl/

Bekijk het maar eens en mocht je zelf die kant op gaan en je hebt vragen.. Stel ze maar, misschien kunnen we helpen.

Dat hotel in LV ziet er niet verkeerd uit ;-)  Waar is dat?  Het filmpje op de motor was volgens mij een feest om te doen!  :D
#2 - 12-05-2010, 11:36 uur

Nici

Bij mij werkt het weblog niet...
#3 - 12-05-2010, 12:15 uur

sannelba

Hallo daar!
Ziet er echt super gaaf uit allemaal! En dan te bedenken dat wij (mijn vriend en ik) volgende week vrijdag (de 21e) vertrekken voor een 23-daagse rondreis door het westen!
We hebben dankzij jullie blog al van een voorproefje kunnen genieten! Enne, alle tips zijn welkom, van hotel / motel, restaurantjes, activiteiten en plaatsen die we MOETEN zien!

Veel plezier nog en geniet ervan!

Groetjes Sanne en Jeroen
#4 - 12-05-2010, 15:31 uur

nielsenkim

Zo jullie reisverslag ziet er erg goed uit hoor. Erg leuk om jullie eerste ervaring te lezen, want wij gaan in September ook voor het eerst.

Wij zijn zelf ook een live weblog aan het maken en hoop dat die net zo mooi wordt als die van jullie.

Groetjes Niels en Kim
#5 - 12-05-2010, 18:20 uur

martinm

Leuk weblog, ik moet nog een maandje wachten en dan gaan wij die kant op.

Martin
#6 - 12-05-2010, 18:29 uur

Nici

Thuis doet de weblog het wel. Dat is vast een teken dat ik op mijn werk gewoon moet werken!
Leuke weblog, wij gaan over 24 dagen die richting op, dus leuk om jullie  verhalen te lezen. Mooie kamer daar in Las Vegas  :)
#7 - 12-05-2010, 18:39 uur

houtsmaaa

Het hotel is (of zijn) de planet hollywood towers. Het heet towers maar de 2e moet nog gebouwd worden, allemaal erg nieuwe en mooie kamers. Zeker de moeite waard voor een keertje ...
#8 - 12-05-2010, 19:55 uur

ivette

Leuk weblog, en oooo wat n leuke fotos en filmpjes!!
#9 - 13-05-2010, 21:18 uur

sannelba

Hallo,

Leuk om jullie weblog te lezen nu onze vakantie dichterbij komt (vlg week vrijdag vertrekken we).
Ik zou graag willen weten in welke hotels / motels julliie verbleven hebben en nog gaan verblijven (ook natuurlijk welke dan wel of niet een succes was).
Dit omdat wij alleen ons hotel in LA gaan boeken en de rest boeken als we er zijn. Dit is onze route:

Zonder Tioga Pass:
21e: Aankomst LA
22e: LA – LA   
23e: LA – Joshua Tree
24e: Joshua Tree – Grand Canyon
25e: Grand Canyon – Monument Valley
26e: Monument Valley – Page
27e: Page – Bryce Canyon
28e: Bryce Canyon – Zion
29e: Zion – Zion
30e: Zion – Las Vegas
31e: Las Vegas – Las Vegas
1e: Las Vegas – Death Valley
2e: Death Valley – Sequoia
3e: Sequoia – Sequoia
4e: Sequoia – Yosemite
5e: Yosemite – Yosemite
6e: Yosemite – Yosemite
7e: Yosemite – San Francisco
8e: San Francisco – San Francisco
9e: San Francisco – San Francisco
10e: San Francisco – Pismo Beach
11e: Pismo Beach – LA
12e: Vertrek LA

En als je nog leuke plaatsjes weet om te overnachten of te bekijken dan horen we dit graag!
Veel plezier nog!

Groetjes Sanne
#10 - 14-05-2010, 09:51 uur

Blom

WAT leuk om dit te lezen.
Wij gaan zaterdag 22 mei weg, met ons gezin voor 27 dagen.
We  gaan op familie bezoek en meteen een rond reis maken.

We gaan met 6 personen en hebben twee auto, gehuurd.
Als ik dan zo het reis verslag lees dan krijg ik al ergveel zin.
Zijn nu thuis nog de laatste voorbereidingen aan het doen.
En dan lekker weg.
#11 - 14-05-2010, 19:31 uur

Huls

Erg leuk om jullie reis te volgen. Wij gaan in augustus ongeveer dezelfde reis maken, dus ik lees jullie stukjes erg graag!  :afro:
#12 - 14-05-2010, 21:42 uur

houtsmaaa

Echt leuk dat jullie het zo leuk vinden om het weblog te lezen ! We gaan bijna weer naar huis, minder leuk.
Sannelba, Alle hotels/motels waren wel een succes eigenlijk. Het is ook maar net wat je voor een hotel over hebt. We zouden onze weblog af en toe gaan bij houden maar na een paar dagen werd het een sport om een motel MET internet te vinden om zo te kunnen posten. Is echt niet moeilijk, bijna alle hotels hebben internet. Dus vereisten voor ons, schoon en internet. Voor de rest kun je er redelijk van uit gaan dat super 8 en motel6 wel redelijk netjes zijn. Ik weet niet of je een laptop mee neemt maar s'avonds zette ik altijd een stukje op de weblog en daarna keken we naar een hotel voor de volgende dag, beetje recensies lezen, weet je waar je aan toe bent. Als je meerdere dagen ergens blijft zou ik niet van hotel wisselen. Bij Grand canyon zou ik zeker opnieuw voor best western gaan in tusayan, prima hotel en dicht bij de ingang vh park. In las vegas is genoeg te vinden maar in het weekend minstens 2 keer zo duur. Als je daar bent boek dan iets op of aan het midden vd strip. Wil je een leuke ervaring, neem dan echt de kamer die wij hadden in de planet hollywood towers (zie weblog) , beter en luxer EN centraler gelegen vind je denk ik niet voor het geld. Je krijgt er geen spijt van maar je kunt ook in vegas vooral door de week veel low budget vinden. net wat je wilt. In yosemite of eigelijk het dorpje ervoor is het ook prijzig, dat vonden wij dan maar ja daar doe je niks aan. We zitten nu in SF en hier is wel wat goedkoops te vinden maar dan vooral in de wijken waar je s'avonds niet wilt zijn. Daar zou ik gaan kijken bij lombard street en dan zo dicht mogelijk aan de kant van de warf richting van ness (straat). Redelijk te betalen en op loopafstand van waar het te doen is. In de laatste week voor vertrek heb ik nog een ANWB Reisgids van ZWest USA aangeschaft, krijg je ook geen spijt van want er staat veel info in wat erg leuk is om te lezen als je onderweg bent er naartoe. Ik zou hem zo weer kopen!
#13 - 15-05-2010, 06:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15