Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wel of niet naar/door Idaho ????

Discussie gestart

NMP

Hallo,

Jaren lang hebben wij getwijfeld of Idaho iets te bieden heeft om er "lang" te verblijven tijdens een vakantie trip. Op een snelle doorsteek in het noorden na hebben waren we hier nooit meer dan 1 dag. Afgelopen zomer (2012) hebben we de knoop door gehakt en besloten ruim 2 weken te gaan toeren met een camper. En het was geweldig.

Voor hen die, net als wij twijfelen of Idaho een bezoek langen als 1 of 2 dagen waard is verwijs ik jullie graag naar een paar youtube filmpjes die ik heb gemaakt. En misschien helpt het met je volgende planning :)

Idaho Part 1 Route USA 2012: From: Wilson WY to Salmon
Idaho Part 2 Route USA 2012 From: Salmon to McCall
Idaho Part 3 Route USA 2012 From: McCall - Hells Canyon
Idaho Part 4 Route USA 2012 Hells Canyon to Coeur d'Alene.m4v

het 5de en laatste filmpje Idaho is in de maak - het noorden van Idaho -

Ik hoop dat jullie er iets aan vinden.

Groet
Marco


 
#1 - 04-01-2013, 23:07 uur
50 Staten bezocht.
See my USA movies at: http://www.youtube.com/user/routeusa

Tet14

Bedankt. Helemaal mee eens Idaho is prachtig.
#2 - 05-01-2013, 14:35 uur

Pieter79

Mooie video's Marco!

Idaho lijkt me inderdaad een prachtige staat. Een collega van me hier komt uit Idaho en zegt daar weer terug naar te gaan als hij met pensioen is (duurt voor hem nog een jaar of 30). Ben er nog nooit geweest maar dat komt nog wel.

Gr. Pieter
#3 - 05-01-2013, 17:50 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

NMP

Pieter en Tet14,
Goed om te lezen dat jullie ook fan zijn van Idaho, Pieter ga met je collega mee op vakantie :) naar Idaho. Maar niet 30 jaar wachten, het is echt waard om er eerder heen te gaan.

Deden de filmpjes het goed via YouTube ?? Bij mij blijft Idaho #4 hangen na 2 minuten. Hadden jullie daar ook problemen mee? If so dan moet ik hem nogmaals uploaden. Hoor het graag ff.

gr.
Marco
#4 - 05-01-2013, 19:35 uur
50 Staten bezocht.
See my USA movies at: http://www.youtube.com/user/routeusa

Pieter79

Bij mij doet #4 het gewoon, in geen enkel filmpje gehad dat er eentje blijft steken ergens.
Voorlopig zie ik ons er nog niet naar toe gaan met 2 kleine kinderen, het is zo'n 17 uur rijden. ;)
#5 - 05-01-2013, 20:41 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15