Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

West Yellowstone

Discussie gestart

Vegas

Wie is er in West Yellowstone geweest en heeft een paar goede tips voor leuke, goedkope hotelletjes aldaar?
#1 - 10-01-2006, 20:38 uur

Kinneret

Nieuw!
Ik ben er 2 jaar geleden geweest, maar ik weet verder geen namen meer, we zijn er ook gewoon met de auto heen gereden dus niet specifiek helemaal uitgekamt ofzo. Wel zijn we bij een grote dam geweest, die lag in het park zelf. Dit was de moeite wel waard, niet gezwommen, weet ook niet of het er kan. :). Weet zoals gezegt alleen de naam niet meer. :(
#2 - 10-01-2006, 21:18 uur
« Laatst bewerkt op: 12-01-2006, 19:36 uur door Kinneret »

Hans B

Hallo Vegas,
aangezien ik al enkele malen in het Yellowstone N.P. ben geweest en wij met onze camper 'dry campen', dwz geen gebruik maken van een camping, hebben wij enkele malen in de straten van het dorp West Yellowstone overnacht.
Vanuit het dorp is het ±200 meter naar de entrance van het Yellowstone N.P.
De hoofdstraat (highway 20) door het dorp is een aardig straatje, druk verkeer, veel winkels, restaurants, souvenirshops, etc.. Een echte grote supermarkt (WalMart, Albertsons, Safeway) is er niet te vinden. Er zijn twee kleinere winkels waar je alles wel kunt krijgen, maar de prijzen liggen er wel beduidend hoger. Evenals de benzine. Scheelt je toch gauw $0,10 met het tanken in een andere willekeurige plaats. Verder is er een grote bioskoop (3D) en een museum / dierentuin met diverse beren en wolven.
Voordat wij onze camper hadden, heb ik een keer (jaar 2000) enkele nachten geslapen in een van de vier Best Westerns. Basic, maar voor ons na een vermoeiende dag prima. Prijs, iets van $50-60 dacht ik, niet te duur dus.
succes, Hans
#3 - 11-01-2006, 08:59 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15