Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Reizen door Amerika

Reizen in het Westen
100%
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

Westkust Amerika

Discussie gestart

kurtje

Nieuw!
Wij plannen een reis naar de Westkust van Amerika.
We denken er aan om dit te doen met een RV of motorhome (groot model 32 à 40 voet) maar vragen ons af of dit goed te doen is en of er voldoende campings zijn die met zo'n wagen vlot bereikbaar zijn.
Mag je met zo'n RV in alle nationale parken rondrijden ?
Wil er iemand zijn of haar ervaringen met ons delen, heb je nuttige informatie of waardevolle tips laat het ons weten.
We zijn je al bij voorbaat dankbaar.
#1 - 19-04-2005, 19:35 uur
« Laatst bewerkt op: 23-04-2005, 15:10 uur door kurtje »

Hans B

Nieuw!
Hallo Kurt,
ik heb wel enige ervaring met zo'n groot ding. Zie het plaatje hiernaast. Deze is van ons zelf. Dit is een 1997 Fleetwood Bounder 32ft.
Wil je nog dit jaar gaan of denk je aan 2006 voor-hoofd of naseizoen.
Voor dit jaar wordt het reserveren wellicht nu al lastig.
Je mag in alle parken rondrijden, maar in sommige parken zijn voornamelijk in het hoofdseizoen delen afgezet, waarin dan geen enkele auto mag rijden en ze shuttle-bussen inzetten (bv, Grand Canyon West Rim, Zion NP).
Ik heb wel wat tips voor je. Om veel specifieke zaken op deze site te zetten wordt wel erg lang. Wellicht zijn ook veel zaken al behandeld onder andere items, lees e.e.a. eens op je gemak door.
Laat me weten wat voor vragen je hebt en ik zal ze zo goed mogelijk beantwoorden.
groeten Hans B.
#2 - 19-04-2005, 20:00 uur
« Laatst bewerkt op: 19-04-2005, 20:02 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15