Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wie heeft een tip voor een leuk en betaalbaar hotel

Discussie gestart

EnncUsa

Wij zijn op zoek naar een leuk hotel (1 nacht, 2 personen) in Sheridan en in Jackson Hole.
Heeft iemand tips? Gemiddelde prijsklasse, maar als gezegd we blijven slechts 1 nacht op doorreis.

Hoor graag.

Groet, EnncUsa
#1 - 28-05-2015, 17:53 uur

Marianne

In Jackson is de Ranch Inn heel betaalbaar. Het ligt ook heerlijk centraal.  In Sheridan hebben wij eens overnacht in de Best Western.  Zie daarvoor ons 2004 verslag. Ook voor een restaurant tip. .

Marianne
#2 - 28-05-2015, 18:48 uur

Steson

In Sheridan hebben wij ook de Best Western gekozen, ook omdat we lid zijn en dus goed voor de punten  ^-^. Goed hotel trouwens.

Wij zijn Jackson Hole voorbij gereden en hebben voor een cabin gekozen in het plaatsje Afton. Het heet Old Mill Cabins en wij vonden het een verborgen paradijsje!

Zie verder eventueel ons reisverslag op:
http://steson-goes-midwest.reismee.nl
Wachtwoord: Steson

Maar het plaatsje Jackson Hole zag er wel erg leuk uit hoor, maar voor ons een beetje te druk.
Volgens mij is dit plaatsje bekend om de tussenstop vanuit Yellowstone.
#3 - 28-05-2015, 19:34 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

EnncUsa

Bedankt, ga ze even checken: BW in Sheridan in ieder geval denk ik.
#4 - 28-05-2015, 21:34 uur

Marianne

Ziet er erg leuk uit, die cabins in Afton! Maar voor een tussenstop tussen Yellowstone en bijvoorbeeld Salt Lake City zou ik in Jackson gaan zitten en niet nog zuidelijker. Afton ligt al weer 1,5 uur verder; je houdt dan weinig tijd over voor Grand Teton.
Ik vond Jackson een leuke plaats, maar vooral goed gelegen als tussenstop.

Marianne
#5 - 28-05-2015, 22:33 uur

EnncUsa

Ik ben het met Marianne eens, dank voor je mening.
Nog 1 dingetje: Sheridan of Buffalo?

Lichte voorkeur voor Sheridan BW en het restaurantje van Marianne.
#6 - 02-06-2015, 15:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15