Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie helpt me met mijn route

Discussie gestart

stinger

Niet lachen..................

Wij zijn alweer aan het plannen voor volgend jaar juni,willen weer 3 weken naar de states,maar we weten nog niet precies waar,wie kan me helpen of heeft er tips voor me,wat we willen is het volgende.

rechtstreekse vlucht,Bonaire naar Houston met continental,dan wiilen we van Houston naar san francisco of naar Portland(oregon)vliegen.

We willen absoluut Noord !!
Californie en nevada,utah,Arizona enz hebben we nu al 5 keer gezien dus willen echt noordelijker

Dus we willen naar washington state,canada B.C,Alberta en wil Montana en wyoming zien.

wie heeft er een leuke route of leuke tips??
#1 - 01-08-2005, 20:37 uur

Norbert

Ik persoonlijk vind de route die ik 1998 heb gereden, het mooiste van al mijn vakanties in Amerika.

We zijn begonnen in Seatlle, daarna naar Vancouver (BC), van Vancouver naar Vancouver Island, waar we alleen de stad Victoria hebben bezocht en een Whale watch tour hebben gedaan.
Vanuit Victoria via de Icefield Parkway naar Jasper en Banff.
Vervolgens naar Calgary, vanuit Calgary weer terug naar Yellowstone.
Na Mount Rainier en Mt. St. Helens NP te hebben bezocht weer terug naar Seatlle en naar huis.

We hebben over deze route drie weken gedaan. Onderweg prachtig natuurschoon en veel wildlife.

Ik wil zeker deze route nog wel eens rijden.
#2 - 02-08-2005, 19:11 uur

Chiefram

Absoluut!  :)

Ik ben persoonlijk helemaal weg van de schitterende natuur in Canada, met name British Columbia en Alberta... Ben er al meerdere keren geweest, maar zit weer op de schopstoel om er heen te gaan. Het is zo ontzettend mooi...
#3 - 02-08-2005, 19:48 uur

stinger

Nou Chief,kom op met tips voor me,als jij er meerdere malen bent geweest,kan je me zeker helpen,toch??? ;)
#4 - 02-08-2005, 20:51 uur

usfreak

Je moet absoluut een rondje maken in Oregon!
Echt de moeite waard!
#5 - 03-08-2005, 19:05 uur

blusmuts

Wij hebben een stuk Noord Californië gedaan, langs Highway 1. Erg mooi. Boven San Fransisco kun je de Sonoma en Napa Valley bezoeken waar de beroemde Californische wijnen worden gemaakt.
Wat hoger komt je langs de Redwoods, de hoogste bomen ter wereld.

Je kunt highway 1 helemaal tot aan Seatle volgen, als ik het goed heb. Dat hebben wij niet gedaan, maar misschien is het een idee?
Kijk maar op onze www.geocities.com/arjanenedithinamerika voor het reisverslag.
#6 - 07-08-2005, 15:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15