Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondje West... haalbare Route?

Discussie gestart

Dirc

Ik heb San Diego beach beter ervaren dan al die volgepropte stranden bij Venice en Muscle beach
#16 - 10-01-2012, 15:49 uur


Tet14

Deze route voert je van San Francisco naar Oakhurst. Oakhurst ligt nog zo'n 1.5 uur van Yosemite Valley af. Ik zou dichter bij Yosemite gaan logeren.
In Tusayan zit je wel vlakbij maar niet in GCNP.  Een verblijf in GCNP is sterk aan te bevelen www.grandcanyonlodges.com.
Je komt ook niet in Malibu. Reis van Los Angeles via Pacific Coast hw naar Oxnard. Je mist ook de beroemde route over Cabrillo Hw (hw1) tussen Cambria en Monterey langs de kust.
#18 - 11-01-2012, 14:39 uur

Marianne

Moeiilijk te beoordelen als we niet weten hoe lang je ergens zit. Oakhurst zal een idee zijn van het reisbureau neem ik aan. Kijk liever in El Portal als je niet in het park wilt zitten maar het mooiste is iets in het park, zie daarvoor www.yosemitepark.com . Minder goede prijs-kwaliteitverhouding, maar scheelt je veel heen en weer rijden en je krijgt er echt een park-gevoel van. Idem voor de Grand Canyon.
Mammoth Lakes - Las Vegas: ga je niet door Death Valley? Als je dat wel wil, dan is het een erg lange rit.

Marianne
#19 - 11-01-2012, 17:07 uur

TondeG

oops. dan nog zou ik eerder naar studios in parijs gaan

Mijn ervaring met Universal is geweldig en deze is zeker niet te vergelijken met Disneyland Parijs. Zo en zo is Disneyland US en Parijs niet te vergelijken met Universal studio's. Zeker een aanrader !
#20 - 12-01-2012, 09:38 uur
« Laatst bewerkt op: 12-01-2012, 09:39 uur door TdeG »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15