Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Yellowstone, Moab en Vegas: Wanneer en hoe?

Discussie gestart

Dirc

Tot nu toe heb ik een aantal keer een reis voorstel gedaan, zoals vele anderen en daar komen dan veel enthousiaste reacties en ervaringen op. Natuurlijk geweldig om je reis te perfectioneren.

Nu dacht ik dat het ook wel interessant kan zijn om andersom te redeneren en vandaar ook dit topic, waarvan wellicht meerdere varianten mogelijk zijn (LA - Grand Canyon - SF).

Mijn doel is om meningen en ervaringen te inventariseren van forumgenoten met betrekking tot een mogelijke reis. In dit geval de reis met ten minste Yellowstone, Moab en Las Vegas. Dit is niet de meest logische route, maar wel een met veel mogelijkheden.

Vragen die dan interessant zijn:
-Welke route zou je kiezen en waarom
-Ga je met de auto of camper
-Hoeveel dagen zou je minstens nodig hebben voor je gekozen route
-Welke periode van het jaar zou je dit doen
-Op welke stad zou je vliegen en vanaf waar weer terug
-Hoeveel dagen gebruik je een (huur)auto / camper

In bovenstaand geval kun je bijvoorbeeld kiezen voor een route met Zion, Bryce etc. of een route via de rocky mountains en dan richting noorden.

Ik ben benieuwd of mensen dit soort topics interessant vinden. Het zal uiteindelijk leiden tot een soort naslagwerk voor mensen die totaal geen idee hebben welke route ze moeten doen.
#1 - 01-09-2012, 14:49 uur

Wop

Hoi Dirc,

Je kietelt mij met een idee. Wellicht is het leuk en interessant om hier inderdaad een aantal complete routes samen te stellen en deze dan met beschrijving op onze website te plaatsen.

Het moeten dan wel haalbare ritjes zijn, maar zeer zeker interessant genoeg voor first timers en uiteraard "uitdagend" voor de meer ervaren reiziger. 

Wellicht wil jij / er iemand hier het voortouw hier in nemen?
#2 - 02-09-2012, 01:09 uur

Dirc

Ga ik doen!

Maar ik heb de rechten niet om een nieuw (sub)board aan te maken.

Het idee van het board is dan natuurlijk dat er topics inkomen met volledige reizen en wat de plus en minpunten ervan zijn.
Dit scheelt voor 'first timers' ook dat ze moeten beginnen met allerlei blogs af te gaan. Ze kunnen een goede eerste indruk krijgen en gaan met een blog verdiepen in de reis.

Wellicht wil je per regio een subboard "Reissuggesties"
#3 - 02-09-2012, 09:34 uur

Wop

Ga ik doen!

Maar ik heb de rechten niet om een nieuw (sub)board aan te maken.

Wellicht wil je per regio een subboard "Reissuggesties"

Dank!

We kunnen per regio een (Sticky) topic maken met "reissuggesties" aanmaken. Een subboard niet, wat dan wordt het forum wellicht on-overzichtelijker. (En (te)veel is niet wat we ambiëren) boards Het doel is dan uiteindelijk deze suggesties (ook) op verenigdestaten.info te plaatsen, maar dan moeten ze wel compleet en volledig zijn.
#4 - 02-09-2012, 17:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15