Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Yellowstone - SLC

Discussie gestart

Steson

Hi,
Heb een overnachting ingepland tussen Yellowstone en SLC (Park City), had eerst gedacht aan Jackson Hole. Maar ik wilde de rij-afstanden iets meer verdelen, dus ben ik op zoek naar een overnachting ergens in het midden van deze route. Ik heb op internet Gekeken naar het plaatsje Afton. Daar is een hotel genaamd Old Mill Cabins. Het ziet er heel mooi uit in The middle of nowhere en ik lees goede recensies op Tripadvisor. Heeft iemand ervaring met deze Cabins, of heeft iemand een goede tip voor een overnachting ??.
#1 - 19-03-2012, 10:03 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Marianne

Waarom zou je het anders willen verdelen? Jackson is een leuke plaats, en een overnachting daar geeft je wat meer tijd om iets van Grand Teton te zien. Of nog iets in Yellowstone.

Marianne
#2 - 19-03-2012, 11:45 uur

Hans B

Het ligt er aan waar je precies vandaan komt en wat je nog wilt doen op die dag.
#3 - 19-03-2012, 14:02 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Steson

We hebben vanuit Cody een overnachting in Gardiner, eentje in OF Inn en eentje in Lake Hotel. We zijn geen wandelaren, doen veel rijdend in de SUV en stoppen veel onderweg waar we het maar mooi vinden (een wandeling van 1 Mile gaat nog  ;))
Ik dacht dat een overnachting ergens omgeving Afton ons ook meer ruimte geeft om de volgende dag meer tijd te hebben.

We rijden via Jackson over de 89 langs Bear Lake en onder Logan zijn we van plan om door Cache NF te rijden over de 101 en de 39 tot Huntsville. En dan is het maar net wat we leuker rijden vinden: de I84 of de Hw 66/65 en I80 naar Park City. Als we vanuit Afton rijden, dan duurt de rit ruim 6 uur. Vanuit Jackson dus zeker een uur langer.
Ik heb veel gelezen over Jackson, maar vind de overnachting zeker aan de prijs !
#4 - 19-03-2012, 14:47 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Hans B

Jackson is zeker een prijzig stadje.

Je begint in Gardiner, dan dwars door Yellowstone (route Mammoth, Norris, Old Faithfull of Mammoth, Tower, Canyon, Lake).
Wat wil je allemaal zien zonder veel uit de auto te komen, dat is toch jammer, je moet juist wandelen.
Daarna naar Jackson en mogelijk naar Afton.
Jackson wordt al een hele rit.
Alpine is iets dichterbij dan Afton.
#5 - 19-03-2012, 16:00 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15