Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

yosemite

Discussie gestart

roseline

Wij reizen op 11 juni tot 26 juni
dag 1 : San Francisco ,slapen Sausolito
dag 2 : Fort Bragg
dag 3 : Crescent City
dag 4 : Newport
dag 5 : Portland
dag 6 : Mnt Rainier
dag 7 : Yakima
dag 8 : Bend
dag 9 : Crater lake
dag 10 : Mineral
dag 11 : Lake Tahoe
dag 12 : Yosemite valley
dag 13 - 14 Oakhurst (eventueel naar Sequoia )
dag 15 : Napa Valley...
dag 16 : terug naar SF en avondvlucht
Wij hebben elk jaar een goed gevuld programma, zijn vroege vogels en maken lange dagen

Eventueel kunnen we 1 dag oakhurst elders benutten

#1 - 26-11-2014, 15:37 uur

roseline

Wij reizen naar Oakhurst , omdat de uitbaters van de BW familie van ons zijn.
#2 - 26-11-2014, 15:43 uur

Dirc

En je topic heet Yosemite omdat????
#3 - 26-11-2014, 19:05 uur

Marianne

Ik denk dat dit in het andere topic had moeten staan? Misschien kan een moderator het samenvoegen?

Marianne
#4 - 26-11-2014, 19:09 uur

Bakvet

En je topic heet Yosemite omdat...

... het hotel de Best Western Plus Yosemite Gateway Inn heet. Ben daar volgens mij wel eens geweest, 25 jaar geleden, het kan best dat het toen andere eigenaars had.

Zoals je wellicht weet probeer ik me bij ieder hotelprogramma als vaste klant in te schrijven. Dat levert je vrijwel altijd iets extra's op. Ben destijds met BW begonnen, omdat die van die mooie gratis plattegronden en reisgidsen hadden. In die tijd kon je bij BW met 10% korting (of meer) boeken als vaste klant. Het bleek al gauw het enige hotelmerk te zijn dat als volgt redeneerde: u krijgt korting, daarom geven we u de minst favoriete kamers.

Meer recente ervaringen met BW waren beter, maar het is daardoor nog steeds niet mijn hotel of choice.
#5 - 26-11-2014, 20:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15