Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

yosemite NP of Kings/sequoia NP

Discussie gestart

Matthijs en Rian

nou, ik ben echt overtuigd. het wordt zeker Yosemite.
we willen er dan ook een paar dagen blijven zodat we tijd hebben om wat tochten te maken en het wordt een rustmoment in de reis.
het is best lastig om te bepalen waar je naar toe wilt, want hoe meer je leest, hoe meer plekken je wil zien. maar we willen ook niet alleen maar in de auto of camper zitten.
lekker lopen en genieten is voor ons belangrijk.
bedankt voor de antwoorden.

groet anja

Het lijkt me goede keuze, en ook verstandig om niet proberen toch alle 2 te doen. Je kan hierdoor meer genieten op je eigen tempo van het gebied. Je kan ook eens dagje niks doen en lekker in de village blijven als je toch dag geen zin hebt, en niet op die dag precies het geplande programma aflopen ook al heb je even juist rust nodig.

Beter 5 dingen goed gezien dan 10 afgeraffeld.
#16 - 24-08-2006, 10:14 uur

anjakuppens

ben het helemaal met jou eens. dat past ook beter bij ons. wij willen intens genieten en dan heb ik tijd nodig.
en niet het gevoel van opschieten, opschieten.
bovendien.... dan heb je altijd weer een goede reden om terug te gaan, want dan is er nog veel te zien voor een volgende keer!! haha

groet anja
#17 - 24-08-2006, 11:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15