Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Yosemite overnachting

Discussie gestart

Anjer

Hi forum lezers,

Hebben jullie tips voor overnachting in of nabij Yosemite.

Wij proberen de reis beetje economisch te combineren met af en toe leuke hotels.

Voor lokaties zoals Las Vegas en einde rust hotels vinden wij het niet erg om iets meer te betalen maar voor Yosemite twijfel ik beetje.

Alvast bedankt
#1 - 06-03-2011, 12:47 uur

Jez

Vraag 1 is: Wanneer ga je en is er dan nog wel iets beschikbaar IN Yosemite? Dat bepaalt je verdere keuzes.
#2 - 06-03-2011, 12:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mariska77

Hoi,

wij hadden een prachtige grote kamer in Shilo Inn and Suites in Oakhurst. Wij vonden het prima te doen van en naar het park toe. Prijs/kwaliteitverhouding was uitstekend (al zeg ik het zelf) en een leuk restaurantje voor de deur,

groetjes Mariska
#3 - 06-03-2011, 15:33 uur

Hans B

Wanneer ben je in Yosemite.
Hoe loopt je route dag er voor en dag er na.
In het park zitten is natuurlijk het leukste, maar of er nog plek is?
#4 - 06-03-2011, 18:27 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Anjer

Oh sorry... ja hebben in de planning 13-15 april.

Ik weet niet zo goed wat in het park is wat evt beschikbaar zou zijn. Zie Curry Village maar alleen de tenten zonder heating beschikbaar(ik heb een slechte rug dus weet niet of het comfortabel genoeg is / kou te doen is).

Is Oakhurst qua lokatie tov Yosemite te doen?
#5 - 06-03-2011, 19:20 uur

Marianne

Curry Village zonder heating lijkt me niets. Als je in het park wilt zitten is de Lodge het meest comfortabel.  En duur.
Buiten het park vind ik Oakhurst wel ver weg, zeker omdat je er alleen in de vallei (of in Hetch Hetchy) zult zijn. Reken op anderhald uur rijden vanuit Oakhurst naar Yosemite Village. El Portal (aan de CA140) ligt beter ten opzichte van de vallei. Je hebt hier 2 motels, de Cedar Lodge en de Yosemite View Lodge.

Marianne
#6 - 06-03-2011, 19:35 uur

Anjer

Marianne, bedankt voor de suggestie.
Wij verblijven nu in El Portal...
#7 - 13-03-2011, 11:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15