Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Yosemite Park waarschuwt bezoekers voor dodelijk virus

Discussie gestart

Bakvet

Ben in grotten geweest waar die muizen zaten, oude mijnen, gebouwtjes in ghost-towns, heb zelfs met een vriendin een jaren lang leegstaande woning voor een groot deel schoongemaakt. Die keer deden we het wel zoals een professional het zou doen, om de kans op besmetting te verkleinen. Maar net alsof je alleen maar in dat Curry Village complex besmet kunt raken. Ik wed dat er miljoenen Amerikanen elke dag risico lopen op besmetting met het hanta virus.
#16 - 03-09-2012, 22:43 uur

Bakvet

Zou dit ook zo uitgebreid het nieuws gaan halen? Zo'n 8500 gasten die tussen half juli en half augustus in het J.W. Marriott hotel in Chicago verbleven (J.W. is de nog wat luxere variant van Marriott) kunnen besmet geraakt zijn met de veteranenziekte. Die legionella bacterie werd aangetroffen in de decoratieve fontein van de hotel lobby. De fontein is inmiddels verwijderd. De bacterie werd ook gevonden in het chloorvrije zwembad en de whirlpool van het hotel en in de kleedruimtes ervan. Afgelopen woensdag overleed een derde slachtoffer, een 66-jarige bezoeker die alleen maar in het restaurant had gegeten.
#17 - 04-09-2012, 21:53 uur

Gijs11


Destijd met de uitbraak van de veteranenziekte in NL kwam het iig uitgebreid in de media.

Wij krijgen een lokale krant thuis (limburger) en het valt me op dat zelfs hier al 2x deze week een bericht over het Hantavirus in Yosemite geplaatst is.
Ook op Nu.nl en de tv heb ik het voorbij zien komen.

Wij komen eind september in het park dus ik hoop dat het meevalt tegen die tijd...
#18 - 04-09-2012, 22:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15