Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

zion barbeque plaatsen

Discussie gestart

family

Hoi,

We zijn gelogeerd in Zion park motel.
We willen er graag in de buurt zelf eens barbeque doen, zijn er plaatsen waar je kan bbq doen, openbare picknickplaatsen in de buurt?
Al wat gezocht op internet maar niets gevonden.
Wie weet meer

Groetjes,
family
#1 - 30-06-2011, 00:44 uur

allard

Naar mijn idee is de dichtstbijzijnde mogelijkheid in het park bij de grotto picnic area. Daar zijn toiletfaciliteiten en zg. "Fire Grates". Hoewel wij graag picknicken op een mooie plaats (zoals deze!) lijkt me een BBQ geen sinecure. Je moet alles elders inkopen en met de shuttle naar die plek toe rijden en maar hopen dat er dan een (geschikte) plek vrij is. En er moet op dat moment geen bosbrand gevaar zijn.

De plek is wel heel mooi gelegen. Vlakbij "Angels Landing". Omdat ik toch wat wil oefenen met het implementeren van google API's in mijn homepage heb ik er een google-satelliet kaartje van gemaakt. Dat doet de omgeving van de Grotto Picnic Area spectaculair uitkomen. Je browser moet JavaScript toestaan. Ik hoop dat de markers goed staan want het is al even geleden dat wij dit deel van Zion bezocht hebben. De foto is zelfs van september 1996. Toen kon je nog met eigen auto bij deze plek komen.
#2 - 03-07-2011, 21:20 uur
« Laatst bewerkt op: 03-07-2011, 21:25 uur door allard »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15