Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zion of Bryce

Discussie gestart

Hans B

Ik ben het met je eens Harm.
Op onze eigen camper zijn we ook erg zuinig.
Als je mensen (huurders) de keuze laat, nou dan weet je het wel.
Toen we het afgelopen jaar naar Alaska v.v. zijn gereden, hadden we geen andere keus.
Veel stukken (15 tot 25 kilometer) opgebroken, veel stukken wel geasfalteerd maar zó oneffen en met diepe gaten en kuilen.
Om niet heen en terug over de Alaska Highway te moeten, hebben we de heenweg de Campbell "Highway" tussen Watson Lake via Ross River naar Dawson City genomen.
400 kilometer gravelweg, gelukkig is alles goed gegaan en was het een geweldige ervaring.
Maar daarna hadden we geen zin meer om naar de "Arctic Circle" nog eens 600 kilometer gravelweg te rijden.

Hans
#16 - 21-02-2008, 19:48 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

hdeweert

In het verleden heb ik verhalen gelezen met foto’s erbij die je onmiddellijk doen afzien
van een ritje over de CWCR.   Helaas is dat al een tijdje geleden, en kan ik het niet meer
terug vinden. Maar ik vind dat iedereen maar voor zichzelf moet uitmaken wat hij/zij gaat
doen in zo’n geval. Ik zou me geen raad weten als er iets mis zou gaan.

Harm
#17 - 21-02-2008, 20:36 uur

jerbia

Wij wilden afgelopen zomer ook graag de CWCR rijden, maar door de mensen van het BLM kantoor werd het ons afgeraden ivm de regenval die er was geweest in de voorgaande dagen.

Via deze website kun je de road conditions van de verschillende 'dirtroads' nazien:

http://www.ut.blm.gov/monument/road-conditions.php
#18 - 21-02-2008, 22:30 uur

Mississippi

Vandaag hebben Cottonwood Canyon Road gereden van Page naar Bryce Canyon.
De weg was droog en en we moesten 1x door een ondiepe rivier rijden.
Ging heel goed met onze Chevy Trailblazer 4WD.




#19 - 02-05-2008, 06:11 uur

ceetje

Vandaag hebben Cottonwood Canyon Road gereden van Page naar Bryce Canyon.
De weg was droog en en we moesten 1x door een ondiepe rivier rijden.
Ging heel goed met onze Chevy Trailblazer 4WD.




Ha wij de dag ervoor: voor ons reed een gewone  personenauto uit Utah, die nam dat watertje ook met gemak  ;) De weg is heel goed te doen, we deden er minder lang over dan we hadden gedacht . Een waarschuwing: als je het Kodachrome bassin bezoek wandel dan niet de sentinel trail  als je hoogtevrees hebt.....wat een ellende. Heel smal, soms nauwelijks pad .
#20 - 04-05-2008, 23:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15