Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zuid-West in 2006

Discussie gestart

kwaajknarie

Houd wel rekening met het tijdstip van de dag! Ik weet niet welke weekdag je rijdt maar het kan heeeeeeel druk zijn tussen LA en San Diego. :o

Mooie reis, brings back memories....
#16 - 16-01-2006, 13:27 uur

Jez

Bovendien moet je vanaf LAX héél LA door naar San SDiego; dat kan behoorlijk ophouden!
Enneh, ik ben altijd behoorlijk gaar na zo'n eind vliegen..............
#17 - 16-01-2006, 22:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Enneh, ik ben altijd behoorlijk gaar na zo'n eind vliegen..............

Wellicht vliegen ze First Class..........dan ben je wel fit!!!
#18 - 16-01-2006, 22:05 uur

Jez

Enneh, ik ben altijd behoorlijk gaar na zo'n eind vliegen..............

Wellicht vliegen ze First Class..........dan ben je wel fit!!!

Zei hij uit ervaring ??? En ne, denk het niet; KLM is al duurder dan de Amerikanen...............  ;) ;D ;D ;D
#19 - 16-01-2006, 22:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Lou

De Grand Circle vervolledigen op 3 dagen is moeilijk, tenzij je van monument Valley ineens doorrijd naar Moab en daar 2 dagen blijft de derde dag kan je dan via Capitol Reef NP en de HWY 12 naar Bryce.

Een andere mogelijkheid is gewoon 3 dagen San Diego, best leuk.

lou
#20 - 01-04-2006, 21:15 uur

essie

Het is inmiddels 2006 en het komt wel lekker dichtbij.

Als het goed is komen we in de loop van de middag (+/- 15:00) aan op LAX. De planning was om gelijk die middag naar San Diego te rijden, maar ik twijfel of het niet te ver is. Kan iemand zeggen hoe lang je normaal nodig zou hebben om van LA naar San Diego te rijden??

Hallo,
Lekker he dat het al zo opschiet voor je gaat.
Ze hebben ons de vorige keer afgeraden om van LA naar San Diego te rijden bij aankomst, Er staan aan het eind van de middag groote files en als er dan iets tegen zit in je vlucht kom je heel laat aan.
Ik zou de volgende ochtend lekker vroeg weg gaan, ik weet alleen niet hoe het zit met de ochtend spits.
Sea World gaat pas om 10:00 uur open.
Groetjes Essie
#21 - 01-04-2006, 23:24 uur
www.esthervanderzouw.com
Reisverslag 2003, 2005, 2007, 2008, 2009

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15