Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Florida

Discussie gestart

nancyke

In Juli 2011 wil ik samen met mijn partner Florida ontdekken.
Wij opteren voor een wagen zodat we vrij zijn om van plaats tot plaats te reizen.
Zijn er mensen die dit ook al op eigen houtje gedaan hebben? En hoe?
Ivm hotels of motels, waar kan ik die vinden?
Is er een verschil in prijs om een auto te huren, als mijn bv. vanuit Miami of Orlando of Tampa vertrekt. Alsook qua vluchten, is er daar ook een verschil in prijs?
Ivm de pretparken : ik weet dat je speciale pasjes kan bekomen, maar waar moet ik die boeken? We kiezen echter enkel voor Epcot en Universal.
Alle informatie is welkom, want ik zal sowieso een deel vergeten zijn.

#1 - 19-08-2010, 16:03 uur

hdeweert

Hallo
Als start zou ik het forum eens doorlezen. Kijk eerst zelf wat je wilt, lees eens wat reisverhalen door.
Per staat zijn de prijzen van auto´s ongeveer hetzelfde. Aangezien je de auto niet in Amerika huurt
zijn er verschillen per aanbieder, dit geld ook voor de vliegtickets. Verder is de prijs van de auto
afhankelijk van de tijd van het jaar de grote van en wie de auto gaat besturen etc.. hotels zijn er
te kust en te keur je kunt ze vooraf boeken maar ook ter plaatse.
Harm
#2 - 19-08-2010, 17:40 uur

nancyke

Aan hdweert,

Alvast bedankt voor je reactie, ben net nieuw hier dus het is allemaal nog wat uitzoeken. :afro:
#3 - 20-08-2010, 11:34 uur

Snen

hallo, ik ben een paar jaar achtereen in Florida geweest. Rondreizen gaat er erg makkelijk. Afhankelijk in welk gebied je zit en welke periode kun je te maken hebben met volle hotels, denk aan springbreak in t voorjaar en/of Bike week in t voorjaar in daytona. Tevens is Miami een drukke en vaak volle stad. Het kan mij niet echt bekoren dus ik ga er niet meer heen. De laatste keren zijn we op Orlando gevlogen. dat ligt erg centraal.
Rondom Orlando is vanalles te doen, vooral als je dus van de parken en shoppen houdt. je kunt overal (goedkoop) eten.
Een tip is misschien om via "Hotelbeds" een slaapplek te regelen. Hun visit centrum zit aan de 6365 irlo bronson, hwy 192. wat de parken betreft:
 als je maar 1 of 2 parken wil doen kun je aan de kassa zelf een 2 day pass kopen. krijg je iets van een dollar ofzo korting.Als je nou echt vaak en veel parken wilt bezoeken kan een parkhopper interresant zijn.   koop niets via straat verkoop want daar zit vaak een bezoek aan time sharing aan vast. Tip voor in de parken van disney , en vooral Epcot:
 ga zo snel mogelijk fastpassen halen. daarmee krijg je een kaartje met daarop een tijd dat je snel in de desbetreffende attractie kunt. Als het druk is, zijn die pasjes zo uitgegeven en kun je er niet meer in (dan alleen in de lange rij gaan staan) Top attracties zijn oa: soarin, fasttrack. Bij seaworld kun je een VIP arrangement boeken waar je prive of met een kleine groep een eigen tour door het park krijgt en ook achter the scenes mag kijken.  Mooi is de westkust, doe een boattrip met seascreamer clearwater beach, dolfijnen zwemmen met je mee! Aan de oostkust is een bezoek aan kennedy space center leuk, vooral als je van space en ruimte-dingen houdt. je kunt er tours nemen en dingen van dichtbij bekijken.
Airboattrips kun je haast overal doen, meest bekent zijn die in the everglades. Afin, zat te doen en erg leuk deel van USA. Ga niet zozeer voor de natuurschoonheid want dat is er minder(ik bedoel hiermee hoge bergen en bossen etc) maar wel mooi weer, mooie stranden, lekker eten en gezelloige dingen doen. have funn!!
#4 - 16-09-2010, 23:06 uur

Snen

ow!!! aanvulling:
universal heeft 2 parken. de een is meer op "film" attracties ingericht (The mummy ride is echt tof) en het andere park heeft meer 8-banen (the Hulk mega vet) 
Je kunt aan de kassa een ticket kopen waamee je in beide parken mag op dezelfde dag. das wel druk hoor want je komt tijd te kort. je kunt ook een ticket kopen waarmee je de ene dag het ene deel doet en de andere dag t andere. Het park ligt aan de oostkant van de stad ( heel makkelijk te vinden en ook vlakbij the outlett van Orlando) parkeren gaat in een mega grote parkeer garage. Je kunt je toegangskaartje ook upgraden zodat je in de snelle rij mag. dan ben je dus zo aan de beurt maar helaas mag je dan maar 1x per attractie zon snelle lijn gebruiken. Wil je nog een keer in dezelfde attractie moet je in de gewone rij aansluiten (dat was 2 jaar geleden tenminste) Sávonds is er vaak nog wat te doen rondom de parken, er zijn winkels, eet gelegenheden, muziek en optredens.
Oja, wil je het vuurwerk van disney zien terwijl je niet in het park bent??
 ga naar "downtown Disney" , een uitgaansgebied van disney met veel leuke winkeltjes en eet gelegenheden, muziek enzo. Is gratis parkeren en toegang en ga ergens langs het water staan waar je het kasteel kunt zien. iedere avond om 2100 zie je het voorwerk vanaf een afstand maar goed genoeg!
#5 - 16-09-2010, 23:16 uur

Wop

Hoi ,

Ik denk dat je uit mijn reisverhalen van de laatste drie Florida reizen al ontzettend veel info kan halen!

2010

2008

2002

En, zoals Harm zegt, pluis het forum goed uit.... ;)
#6 - 17-09-2010, 09:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15