Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Florida eind 2011

Discussie gestart

Steson

Hallo allemaal !

Ik was een actieve bezoeker van dit forum in het hoofdstuk Westen. We zijn nu 6 dagen terug van een wereldreis door West-USA en naar Kauai en Maui en hebben het echt fantastisch gehad !!
Ik ben me nu al aan het orienteren om buiten het orkaanseizoen volgend jaar (dus eind 2011 of begin 2012) naar Florida te gaan.
We willen graag zoveel mogelijk zien in Florida, maar houden niet van grote steden. Wij vinden het super om hele mooie stranden te vinden, door dorpjes te rijden en natuurparken te bezoeken. De Keys willen we zeker niet missen !
We zijn erg gecharmeerd van een poolvilla, maar ik weet niet zo goed in welk deel van Florida we die het beste kunnen huren. Het zou een uitvalsbasis moeten worden voor de laatste week.....
Ik heb zelf het idee om de eerste 2 weken vanuit het zuiden via de westkust naar boven te rijden met overnachtingen in hotels en dan de laatste week een poolvilla te huren. Of zouden we het op kunnen splitsen in 2 poolvilla's in plaats van hotels ?
Dankzij wat leeswerk hier had ik al americanestates.nl gevonden !

Leuk om weer opnieuw te beginnen met het plannen van een reis en ik hoop weer op jullie hulp !!
#1 - 24-10-2010, 22:03 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Steson

Excuus !!
Ik had een nieuw topic geopend en zag later pas de topic van Kelbie10 (Michiel).  embarressed
Zelfde verhaal en al een leuke route zo te zien, dus ik ga dat topic nauw volgen en die van mij kan gesloten worden !!

Nosmaals excuus !
#2 - 24-10-2010, 22:09 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15