Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Geef even je reisschema door!

Discussie gestart

Jez

Ook alweer je (volgende) reis naar Amerika aan het plannen?
Geef dan hier:

Wie gaat wanneer waar naartoe?

je reisschema door!
#1 - 11-10-2005, 12:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Nynke

We gaan eind najaar/begin winter naar Livermore California (vlakbij San Francisco) verhuizen. We hebben familie in Durham NC en zitten aan de volgende roadtrip te denken (eindelijk wat tijd voor vakantie zo tussen twee banen in!). We hebben drie (jonge) kinderen. Hebben jullie tips voor deze (nu nog heel globale) route?:
We hebben ongeveer 3 weken en willen niet langer dan 6 uur per dag rijden.

Durham NC -New Orleans-San Antonio-El Pasa NM-Phoenix-San Diego/La-San Francisco

Bedankt!
Nynke
#2 - 18-06-2006, 22:27 uur

Jez

Hee Nynke, dus de knoop is doorgehakt? Ik zie dat het Livermore wordt! Leuk hoor; die omgeving is natuurlijk sowieso erg mooi.
Misschien kun je ons nog wat clous geven, zoals waar jullie van houden en wat je al gezien hebt enzo, dan is het denk ik makkelijker tips te geven!
Enneh, hou ons op de hoogte van jullie wel en wee straks.

Groetjes, Jez
#3 - 18-06-2006, 22:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Nynke

Ja we gaan naar Livermore!!! We zijn erg blij dat we nu eindelijk weten waar we aan toe zijn en bovendien js Livermore een erg leuke plek om te wonen, krijgt Steve er een leuke baan en is er inderdaad genoeg leuks te doen in de omgeving. Een goede keus denk ik! 

Op de route die ik heb beschreven hebben we nog helemaal niks gezien. We zijn zelfs nooit in die heel erg zuidelijke staten geweest. Wel in Texas en New Mexico, maar toen waren we meer in het noorden. Vandaar ook dat deze route ons wel wat leek (de eerdere roadtrips die we deden waren van Connecticut naar Colorado/Utah/Arizona en van Colorado naar DC. Ook leek het ons in de winter fijner om zoveel mogelijk zuid te gaan. We houden erg van natuur -Big Bend lijkt me fantastisch, maar ligt misschien net wat te ver uit de route? Ook houden we van muziek/cultuur en ik denk dat Baton Rouge/omgeving New Orleans ook erg interessant zijn -ook mooie natuur daar toch (moerasgebied?). Verder lijkt het ons ook leuk om wat historische dingen te bekijken, die zul je daar vast wel hebben in het zuiden. En we zijn met kinderen (van 4, 4 en 2) dus wie weet zijn er wat leuke dingen voor hen onderweg.

Bedankt!
Nynke
#4 - 19-06-2006, 09:28 uur

Liberator

Mijn reisschema:
1st-3rd July New York
3rd - 19th July Florida
19th July - 5th August California
#5 - 21-06-2006, 15:55 uur
American Patriot living in Europe

Jez

Klinkt goed, Liberator! ALs je ook in de lijst wilt, wil je dat dan hier invullen? (Je bent 5 vragen verwijderd van toevoeging  ;) ;D )
#6 - 22-06-2006, 22:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15