Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gezocht: Reizigers die in Memphis, Tennessee zijn geweest.

Discussie gestart

sann123

Beste reiziger,

Mijn naam is Sanne Roijmans en ik studeer Management Toerisme aan de NHTV Internationale Hogeschool in Breda. Voor deze opleiding ben ik mijn bachelorscriptie aan het schrijven met als onderwerp 'Duurzaam Europees Toerisme in Memphis, Tennessee'. Hiervoor heb ik, onder andere, recentelijk 3 maanden bij mijn vriend in de Verenigde Staten gewoond.

Voor mijn onderzoek ben ik nog op zoek naar personen die ooit in Memphis, Tennessee zijn geweest en die mij willen helpen door het invullen van een korte enquête.
Met deze enquête wil ik er achter komen wat voor jullie de redenen zijn om te reizen, wat jullie van het bezoek aan Memphis, Tennessee vonden en wat jullie doet met betrekking tot duurzaam toerisme.

Om de enquête in te vullen klikt u op de volgende link:
www.thesistools.com/web/?id=184398
Alvast heel erg bedankt!!!
Groetjes, Sanne


P.s. aangezien ik 3 maanden in 'The Deep South' heb gewoond, en mijn vriend er 10 jaar heeft gewoond, kun je ook altijd contact opnemen wanneer je vragen hebt over dit gebied!!
#1 - 22-03-2011, 16:03 uur

hdeweert

Hallo Sanne

Welkom bij het USA 4 ALL Amerika Forum.
Mensen die anderen willen helpen met hun vragen over Amerika zijn van harte welkom.
Wel is het plezierig als dit op het forum plaats vind, dan hebben alle lezers van dit forum er wat aan.

Veel plezier.
Harm
#2 - 22-03-2011, 21:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15