Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

hotel miami airport.

Discussie gestart

stinger

hallo,

voor onze laatste dag van de vakantie moeten we een nachtje in Miami doorbrengen.

We komen aan op zondag 26 juni om 2pm en vertrekken de volgende ochtend om 8.30am.

Wie weet er een leuk,gezellig hotel in de buurt van de airport???

Thanks Stinger
#1 - 13-03-2005, 01:12 uur

PetraVS

Wij hebben daar ook weleens moeten overnachten en vonden, ook vanwege de vroege ochtend check-in het hotel op het vliegveld heel fijn.  Het heet (heel origineel ;)) het Miami International Airport Hotel.  
#2 - 13-03-2005, 18:23 uur

Barbaramama

Hi Stinger,

Op zich ligt Miami Beach niet eens zo heel ver van het vliegveld, ook wij hadden nog maar weinig tijd over in Miami.(laatste dag/nacht) Wij hadden een hotel in Miami Beach en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vond. We zijn heerlijk uiteten geweest in het art deco district en de volgende ochtend nog even lekker over het strand gelopen voordat we richting vliegveld moesten. Dat bleek maar een half uurtje te rijden, dus prima te doen! Succes met het vinden van een hotel!!!
#3 - 15-03-2005, 23:25 uur

stinger

ik denk dat we gewoon lekker in de buurt van de airport blijven,lekker een beetje niksen en lui zijn.
we hebben er dan ook net een 3 weekse rondreis opzitten,en .....................de volgende dag moeten we weer werken,dus we hoeven niet perse miami in.
#4 - 16-03-2005, 04:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15