Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ocean five & gemiddeld budget Miami/ rondreis Florida 2010

Discussie gestart

sjv

Hallo,

Ik heb al veel op dit forum kunnen vinden, maar kan geen recensies vinden over het hotel Ocean Five in Miami. Heeft iemand hierover recensies/ tips/ etc./ Wij willen graag NY en MIami in ong. 11 dagen bereizen, kan iemand mij vertellen welk budget ik hiervoor uit kan trekken? Totaalbedrag incl. hotel, tickets en huurauto is 2200! Lijkt mij niet slecht, maar waar kan ik bijv. in Florida op rekenen qua gemiddelde kosten per dag, eten, drinken, etc.? Wij zijn op zich vrij low budget en hoeven niet elke avond uit.

Alvast erg bedankt voor enige tips of zoekopties in dit forum!

Gr. Janna
#1 - 13-02-2010, 22:34 uur

Tet14


Jez

Voor eten & drinken zijn wij met 2-en gemiddeld €25-30 per dag kwijt. Maar wat ben je allemaal van plan te doen in NY en Miami? Bij een low budget vakantie denk ik namelijk niet meteen aan een stedenvakantie. Je wilt er toch vast het eea zien en als je een aantal dagen in een stad bent, ontkom je er niet aan dat je eens ergens naar binnen wilt. Dat betekent entree betalen.

In Miami wil je een auto huren; waar wil je die eigenlijk voor gebruiken?
#3 - 14-02-2010, 09:48 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

sjv

Bedankt voor de reacties.
Ik snap idd dat je eea zult moeten betalen waaraan je niet kunt ontkomen, dit is ook geen probleem. Ik zocht echter een beetje een schatting qua geld/ budget zodat we geld opzij kunnen leggen. We zijn zeker van plan veel te zien, de auto in Miami is bedoeld om Orlando (waars. Universal studios), the keys en Everglades te kunnen bezoeken. Het leek ons handig om hiervoor een auto tot onze beschikking te hebben.

#4 - 14-02-2010, 18:14 uur

Hans B

New York is 5 dagen op z'n minst.
11 dagen voor alleen het laatste deel (Florida) is dan al niet veel tijd.
Tien jaar terug hebben wij 15 dagen over south Florida gedaan en dat was al aan de krappe kant.
#5 - 14-02-2010, 19:34 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Reken voor Key West minimaal 2 dagen, vanuit Miami. Voor Orlando zou ik ook in Orlando slapen. Een mooie route is: Miami - Key West - Everglades - Myakka State Park - Orlando. In Orlando is naast Universal en Disney Sea World ook zeer aan te bevelen. Reken voor de pretparken rond de $70,- pp. In de Everglades is een tochtje met een airboat erg leuk.
#6 - 14-02-2010, 20:22 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15