Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisschema Ebelix: Miami Tampa 2011

Discussie gestart

Ebelix

We zijn druk bezig met onze vakantie voor volgend jaar. Dit jaar is het door een hele leuke gebeurtenis niet mogelijk om naar Amerika te reizen. In april is onze zoon geboren en om hem nu met 5 of 7 maanden mee te nemen naar Amerika ging ons net iets te ver. We hebben er wel serieus over nagedacht.

We hebben nu besloten om vlak na zijn eerste verjaardag onze koffers te pakken en naar Florida af te reizen. Een gedeelte van de vakantie brengen we door met mijn zwager, diens vriendin en onze 2 jarige neef.

Onze planning is als volgt:

Op 14 april vertrekken naar Miami waar we 1 nacht verblijven en we gaan vervolgens door naar de Keys waar we 6 nachten op een van de Keys willen bivakkeren en van daaruit de Keys goed te gaan verkennen. We zijn op zoek naar een huisje, condo of een goed resort om te verblijven. Wellicht heeft een van jullie nog goede tips voor de verblijfplaats en wat je absoluut gezien moet hebben op de Keys. We zijn in het verleden wel op Key West geweest maar dat was maar voor een halve dag.

Hierna willen we via de Everglades richting de omgeving van Sarasota gaan waar we 3 weken, waarvan 2 met de familie, een villa huren. De bedoeling hier is lekker te genieten en heeel veeel te shoppen voor de kleine jongen. Vanuit Sarasota gaan we ook uitstapjes maken naar oa. Orlando, Tampa, enz. Op 13 mei is het de bedoeling om vanaf Tampa naar huis te vliegen.

Voor een hotel in Miami gaan we pricelinen of via Hotwire iets boeken.

We zoeken alleen nog een leuk hotel net na of net voor de Everglades waar we 1 nacht kunnen verblijven. Wie kan er iets leuks aanbevelen.

Daarnaast zijn er eventueel nog villa ervaringen in Sarasota of Bradenton bij jullie met ons willen delen. We zijn op zoek naar een villa met minimaal 4 slaapkamers (waarvan 2 slaapkamers met een king bed en een eigen badkamer).

Qua autohuur gaan we opzoek naar een Full size SUV die 7 personen kan meenemen. Bij onze duitse vrienden van USAreisen.de staat deze variant er niet tussen. Ik zal ze eens een mailtje sturen. Wellicht weten jullie wel verhuurmaatschappij die dit standaard online aanbieden. Ik hou me aanbevelen voor alle informatie.

Iedereen alvast bedankt voor de reacties.

Eric.
#1 - 23-08-2010, 13:06 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Hans B

Hallo Eric,
ik heb jaren terug zelf met de familie één nacht verbleven in:
Flamingo Lodge, niet iets luxueus maar destijds met twee kleine kids vonden wij het wel heel apart midden in het N.P. te verblijven.
Maar ik weet niet of dat is wat jullie zoeken.
#2 - 23-08-2010, 13:29 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Ebelix

Beste Hans,

Dank je voor de snelle reactie. Helaas is de lodge dicht. Onderstaand bericht kwam ik tegen op www.nps.gov/ever.

 Lodging

Flamingo Lodge is closed indefinitely because of damage sustained from Hurricanes Wilma and Katrina. Lodging is available in nearby Homestead, Florida City and in the greater Miami area. Contact the Tropical Everglades Visitor Association at (800) 388-9669 or the Homestead & Florida City Chamber of Commerce at (305) 247-2332 for more information.

We blijven verder zoeken.
#3 - 23-08-2010, 13:46 uur
« Laatst bewerkt op: 23-08-2010, 14:59 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

hdeweert

Het aangeven van appartementen  condo´s etc vind ik moeilijk, wat de een niks vind vind de ander geweldig.
 Lees onze reis verslagen over Florida er eens op na. Hier en daar zijn best leuke dingen te zien en doen.
 kijk ook eens hier
http://www.usa4every1.nl/usa1/index.php?option=com_content&view=category&id=35&Itemid=56
succes
Harm
#4 - 23-08-2010, 20:02 uur
« Laatst bewerkt op: 23-08-2010, 20:08 uur door hdeweert »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15