Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis Texas

Discussie gestart

eric440551

Dit jaar gaan we Texas-Louisiana en New Mexico bezichtigen.
Pas in juli maar we hebben er nu al zin in
Onze route is
Houston-Webster(nasa)
Galveston(schlitterbahn waterpark)
La Fayette
New Orleans
Natchitoches
Dallas
Amarillo
Santa Fe
Alamagordo
Carlsbad
Big bend
Fort stockton
Fredericksburg
San Antonio
Port aransas
Houston.
Bij meerdere bestemmingen blijven we twee dagen of meer.
Heeft iemand nog tips of bezienswaardigheden voor ons op de route?
 
#1 - 12-03-2011, 19:55 uur

Hans B

Hoe lang heb je twee week of een week of zes?
Verkijk je niet op de afstanden en wat er allemaal te zien is.
Probeer zelf even je route per dag uit te schrijven, dan zul je zien dat je voor deze route minimaal de zes weken nodig bent.
Dag 01 AMS - Houston
Dag 02 Houston (rustdag en sightseeing)
Dag 03 Houston (NASA)
Dag 04 Houston - Galveston (waterpark)
etc.. 

Ik vind geen La Fayette tussen Houston en New Orleans.
Je bedoelt toch niet La Fayette in Geogia.
#2 - 13-03-2011, 09:27 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jenn

Ik denk dat de TS Lafayette bedoeld ipv La Fayette.


Hoe lang hebben jullie de tijd en waar liggen jullie interesses?
In Lafayette kan je een bezoekje brengen aan Vermilionville en Acadian Village en 's avonds lekker swingen bij de Blue Moon Saloon. 's Ochtends smullen van een zydeco breakfast bij Cafe Des Amis in Breaux Bridge en vervolgens op weg naar New Orleans. Tussendoor zou je een bezoekje kunnen brengen aan de tabasco fabriek op Avery Island en één of meerdere plantages bezichtigen (Laura Plantation en Oak Alley). Ook een swamp tour is een goede optie. Zelf vind ik de tour van Dr. Wagner door Honey Island Swamp erg goed, maar er zijn ook vele kleinere tours die zeer de moeite waard zijn. Een andere aanrader is een nacht tour door het mysterieuze Manchac Swamp. Voor New Orleans zelf heb je toch zeker minimaal 2 dagen nodig, wil je een beetje van deze schitterende stad kunnen zien. Hier is zoveel te doen, dus voor ik allemaal tips ga geven, vraag ik eerst waar jullie interesses precies liggen.
Natchitoches is een lief en mooi plaatsje, maar een enkele overnachting is hier voldoende.
Amarillo vind ik persoonlijk niks bijzonders, dus ook hier enkel een overnachting als tussenstop richting Santa Fe.
Houston vind ik een nare stad waar ik niet lang zou willen verblijven. Vlakbij de luchthaven ligt het Funeral Museum, wat ik wel erg leuk vind. Maar wellicht is dat mijn macabere interesse. ;)
Hou behalve de erg lange afstanden, ook rekening met dat het in steden als Houston en New Orleans ongelooflijk benauwd is in juli!

Veel plezier met alle voorbereidingen en voorpret.
#3 - 13-03-2011, 12:11 uur

Tet14

Deze post klinkt bekend. Heb je hem al niet eens eerder op een (ander) forum gezet Eric?
#4 - 13-03-2011, 12:53 uur

Jenn

Ah, ik heb de route nu ook op een ander forum gezien. Alleen daar staat dat je naar Natchez wilt ipv Natchitoches. Ik neem aan dat je weet dat dit 2 heel verschillende plaatsen zijn? Natchez ligt aan de Mississippi Rivier in Mississippi en Natchitoches in het binnenland van Louisiana, niet zo gek ver van de grens met Texas verwijderd. Heb ik goed begrepen dat jullie deze route in 20 dagen willen doen en dan ook nog eens 4 dagen aan het strand willen verblijven?
#5 - 13-03-2011, 17:45 uur

djengo

Hoi Misschien heb je iets aan ons verslag.

Op onze site( ze staan hier tijdelijk geparkeerd) vind je diverse verslagen.http://koosennancy.wordpress.com/
#6 - 13-03-2011, 19:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15