Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

South Carolina en Great Smoky Mountains

Discussie gestart

Miss

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor de vele nuttige info op dit forum! In juli vertrekken we naar Florida, Georgia en South Carolina en ik heb al veel tips en reisschema's kunnen gebruiken. Er blijft echter 1 stuk over van onze route waar ik wel extra hulp bij kan gebruiken   nlvlag  So here goes: wie weet een leuke route van Charleston naar de GSM? Is Myrtle Beach de moeite waard of moeten we juist binnendoor rijden? Na de GSM stappen we op het vliegtuig in Atlanta dus daar komen we sowieso.

Bedankt voor jullie hulp!

 cheer

Miss
#1 - 05-06-2008, 14:00 uur

Bertorelli

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor de vele nuttige info op dit forum! In juli vertrekken we naar Florida, Georgia en South Carolina en ik heb al veel tips en reisschema's kunnen gebruiken. Er blijft echter 1 stuk over van onze route waar ik wel extra hulp bij kan gebruiken   nlvlag  So here goes: wie weet een leuke route van Charleston naar de GSM? Is Myrtle Beach de moeite waard of moeten we juist binnendoor rijden? Na de GSM stappen we op het vliegtuig in Atlanta dus daar komen we sowieso.

Bedankt voor jullie hulp!

 cheer

Miss

Hi

Wij gaan volgende week die kant op en willen na Charleston ook richting de Smokey Mountains.
We hebben nog geen reserveringen na Charleston en willen Asheville aan gaan doen.
Dat is een rit van 425 km maar dan heb je alleen snelweg.

Waarschijnlijk wordt het voor ons:
Charleston - Charlotte (+/-  330km)
Charlotte - Boone - Asheville ( met een stuk Blue Ridge Parkway dus +/- 320km)

Vanuit Asheville dus naar de Smokey Mountains.

#2 - 05-06-2008, 14:38 uur

Miss

Bedankt en alvast veel plezier gewenst!
#3 - 10-06-2008, 15:04 uur

Staceybeesie

Myrtle Beach vindt ik erg leuk, maar na Charleston wel heel wat anders.
Sinds mei is in Myrtle Beach ook het nieuwe Hard Rock Cafe pret park open.

http://www.hardrockpark.com/
#4 - 11-06-2008, 16:56 uur
Groetjes Petra

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15