Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie kan ons helpen met onze route vanaf New Orleans

Discussie gestart

Terpies

Is het heel raar als ik vraag wat een shack is?

Een shack is een hutje, kijk maar eens op de site www.shackupinn.com

Het zijn kleine cabins....

http://www.shackupinn.com/#!/zoom/cff9/image1881 Buitenkant

http://www.shackupinn.com/#!/zoom/cff9/image1994 binnenkant
#16 - 29-02-2016, 20:41 uur
« Laatst bewerkt op: 29-02-2016, 20:44 uur door Terpies »

maryde

Bedankt!
#17 - 01-03-2016, 15:40 uur

maryde

Nu nog in Florida maar net terug uit NO en omgeving. Via dit dit forum overnacht in de Shack up Inn en echt super. Wij hadden Bin 2 gereserveerd en dat was prima, een hele leuke ervaring. In Clarksdale zelf vind ik de Yazoo Pass een aanrader voor elke maaltijd en lekkere cappuccino .
Via Airbnb overnacht bij Erl in Nashville, ook prima.
#18 - 17-05-2016, 04:16 uur

uglybull

Yvonne en Werner,

Waarom niet aanvliegen op Atlanta? Dat ligt centraal in het gebied waar jullie heen willen. Iets naar boven naar Nashville en Memphis en langs de Mississippi naar New Orleans. Dan kun je weer met een omweggetje naar boven naar Atlanta en naar huis. Dan heb je twee keer een rechtstreekse vlucht door Delta en KLM. Wel net zo practies.
Ik ben net terg van een reis en een huurauto in Atlanta, door gereden naar New Orleans, van daar ben ik naar North Carolina gereden en weer terug naar Atlanta in 11 dagen. Ik had 2049 miles gereden. Omdat jullie iets meer naar boven gaan zullen jullie wat meer rijden maar ik begrijp dat je er ook langer bent.
Groet, Henry
#19 - 28-06-2016, 04:13 uur
url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]

chocovla

Yvonne en Werner,

Waarom niet aanvliegen op Atlanta? Dat ligt centraal in het gebied waar jullie heen willen. Iets naar boven naar Nashville en Memphis en langs de Mississippi naar New Orleans. Dan kun je weer met een omweggetje naar boven naar Atlanta en naar huis. Dan heb je twee keer een rechtstreekse vlucht door Delta en KLM. Wel net zo practies.
Ik ben net terg van een reis en een huurauto in Atlanta, door gereden naar New Orleans, van daar ben ik naar North Carolina gereden en weer terug naar Atlanta in 11 dagen. Ik had 2049 miles gereden. Omdat jullie iets meer naar boven gaan zullen jullie wat meer rijden maar ik begrijp dat je er ook langer bent.
Groet, Henry
Kaap het topic enigzins maar bedankt voor bovenstaande optie. Zit voor volgend jaar maart/april te kijken in deze hoek en wilde ongeveer dezelfde route maken en eindigen in New Orleans om daar vandaan terug te vliegen. Had ook zo'n 2,5/3 weken in gedachten en dan via NC/Nashville/Memphis/Natchez/New Orleans. Hoewel New Orleans-Atlanta wel weer 7 uur rijden is, kom je nog wel langs de kust voor een mooie trip. Eventueel nog logeren in Montgomery en rechtstreeks terug. Alleen kijken of dat reistechnisch wel te doen is in die tijdspanne maar daar duik ik nog even in.
#20 - 05-07-2016, 09:27 uur



uglybull

Dit is het Topic van Yvonne en Werner maar ik antwoord even op de reactie van Chocovla. De route die jij voorhebt is heel goed te doen. Vanaf Memphis langs de Mississippi is mooi maar toch wat saai. Je kunt oude plantages bezoeken en dat is best interessant. In New Orleans zeker het French Quarter en de French Market bezoeken. Dan vanuit New Orleans over Highway 90 langs de kust via weg 188 en 193 naar Dauphin Island. Daar de Ferry naar Fort Morgan en verder via Gulf Shores naar Pensacola. Hele mooie route. Van daar uit kun je weer naar boven, richting Montgomery en Atlanta. Voordelen: Twee directe vluchten, heen naar Atlanta en terug naar Schiphol. Vanaf New Orleans geen directe vlucht naar Schiphol mogelijk. Geen drop-off kosten voor de huurauto, want Atlanta-Atlanta. Ik ben kortgeleden van Atlanta naar N.O. gereden uitsluitend over highways en countryroads, dus GEEN Interstates. Je ziet veel meer en komt door allerlei kleine plaatsen. Het plannen laat ik aan jou over. Via Afstandmeten.nl kun je een redelijke correcte inschatting maken van de afstanden. 250-300 mijl per dag is goed te doen. Je kunt me altijd een PB sturen. Succes.
#21 - 07-07-2016, 00:02 uur
url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]

Wop

Dit is het Topic van Yvonne en Werner maar ik antwoord even op de reactie van Chocovla.  Je kunt me altijd een PB sturen. Succes.

Ik heb liever dat @chocovla een eigen topic hierover opent en dat er (behoudens prive zaken) reistips die uitgewisseld worden op het forum worden geplaatst ipv via een PB. Dan heeft een ander er wellicht ook nog wat aan  ;)
#22 - 07-07-2016, 07:53 uur

chocovla

Dit is het Topic van Yvonne en Werner maar ik antwoord even op de reactie van Chocovla.  Je kunt me altijd een PB sturen. Succes.

Ik heb liever dat @chocovla een eigen topic hierover opent en dat er (behoudens prive zaken) reistips die uitgewisseld worden op het forum worden geplaatst ipv via een PB. Dan heeft een ander er wellicht ook nog wat aan  ;)

Twijfelde tussen een eigen topic of aanhaken aangezien de overlap behoorlijk groot was. Ga een nieuw topic openen  ;)
#23 - 07-07-2016, 16:34 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15