Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Appt gezocht voor 11 dagen (april) in NYC

Discussie gestart

Marilyn77

Wie weet er een aardig appartement, of een  fijn hotel, in NYC, voor mij (vijftiger) en mijn (volwassen) dochter?
We vliegen de 10de april en vliegen terug op 1ste paasdag.
Op de gebruikelijke sites kom ik niet echt verder. Of de prijzen zijn hilarisch hoog.
Ons budget is tot ca 250 per nacht, maar als het minder kan is dat natuurlijk aardig.
Dit wordt onze eerste keer in New York, uberhaupt naar de VS, en we kijken er zeer naar uit.
We gaan 11 dagen, dus is het wel fijn als we een beetje goed kunnen slapen, of een deel van de tijd.
Dan zouden we een mix tussen een hotel en appt kunnen doen.
Uw suggesties zijn zeer welkom.
Vriendelijke groeten.
#1 - 31-03-2019, 15:42 uur

Ben2USA

Ik heb er geen ervaring mee, maar merkte dat een kampeerplek al zo iets kost .....
Hopelijk is er nog iets voor je te vinden. Suc6!
#2 - 01-04-2019, 11:25 uur
Geboeid door Natuur boven en onder water Plus Cultuur

Cees A

Nieuw!
Als je zo kort van tevoren gaat zoeken naar een hotel voor zo'n lange periode dan vraag je bijna om zulke hoge kamerprijzen.
Als ik namelijk voor een kortere periode kijk (3, 4  of 5 dagen) dan zie ik bij  veel hotels prijzen die een stuk lager zijn.
Misschien is tussendoor een keertje (of 2 keer) verhuizen naar een ander hotel een optie ?
Als je de dingen die je wil gaan zien en doen een beetje goed verdeelt kan tussendoor verhuizen zelfs goed uitpakken.
Je kunt, met een beetje slim verdelen van je overnachtingslocaties,  zowat alle dagen dichtbij de te bezoeken bezienswaardigheden zitten.

Andere oorzaken die prijsopdrijvend werken:
Als je te hoge eisen stelt aan de locatie van je hotel.  Het per se "on the spot" willen zitten heeft nou eenmaal z'n prijskaartje.
Een hotel iets verderop, met weliswaar iets langere reistijden, kan al meteen een stuk goedkoper zijn.

Kijk ook eens verder dan de "gebruikelijke websites" die je tot op heden bezocht.   
Kijk bv eens op de website van het hotel zelf of bel / mail eens met zo'n hotel.
Hotels moeten tegenwoordig tot 25% provisie betalen aan de "gebruikelijke boekingssites" en die 25 % willen ze vaak best met jou delen als je ze rechtstreeks benaderd.
Door de machtspositie van de boekingssites mogen hotels die eventueel lagere prijzen niet vermelden op hun web-pagina maar bij rechtstreeks contact hebben ze niks meer met de voorschriften van die machtige boekingssites te maken en kunnen ze doen en laten wat ze willen.
#3 - 01-04-2019, 16:11 uur
« Laatst bewerkt op: 02-04-2019, 02:56 uur door Cees A »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15