Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bedding sets

Discussie gestart

Sparrow

Hallo,
Om de sfeer van de USA een beetje in huis te halen, heb ik   heb ik thuis ( hier in NL )   wat Amerikaans meubilair.   Onlangs heb ik ook een  Amerikaanse set beddengoed gekocht  ( wil niet anders meer  :) ) en wil er graag enkele sets bij kopen. Nu zijn de goede ( luxe ) sets duur, zo $ 300+ voor een full set, en voor meerdere wordt me dat toch wel kostbaar. Nu zat ik te denken om dit via Craigslist US  te proberen; daar zullen, net als op MP,  toch wel nieuwe sets  door particulieren worden aangeboden. Dan maar extra verzendkosten en tax betalen. 
Heeft iemand misschien ervaring met het kopen op Craigslist US  vanuit NL? 
Is het überhaupt wel een goed idee? Of is het verstandiger om 'household items' via bv. Amazon of webshops te kopen als je per sé iets uit Amerika wilt ?

B.v.d. voor antwoord.  :)


#1 - 28-04-2018, 17:32 uur

jhbechthum

Ik ken dat  :afro:

Bedoel je zoiets:
https://www.bedsupply.eu/dekbedovertrek-towncountry-stars-n-stripes-percal.html

Er is vast wel meer te vinden in de EU.
Scheelt je importheffingen e.d.

Johan

PS. Gevonden met de zoekterm dekbedovertrek usa
#2 - 29-04-2018, 17:07 uur
« Laatst bewerkt op: 29-04-2018, 17:18 uur door jhbechthum »
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Sparrow

Dank je voor je antwoord.
Ik bedoel echter de 'comforter sets' met shams, top/flat sheet en duvet/quilt.  ( soms zelfs met bedskirt en curtains ).  :)  Die stijl zie je in Nederland weinig- ik heb het in elk geval hier nog nooit  gezien.
Dat typisch klassieke vind ik mooi, zoiets als dit bv. :    https://www.bedbathandbeyond.com/store/product/piper-wright-lucy-comforter-set/234893?categoryId=15278,  maar modern ook. 

Ik zal me er nog eens verder in verdiepen.
#3 - 01-05-2018, 20:44 uur

Dirc

En dan ook meteen een echte king size erbij natuurlijk die in Nederland amper te krijgen zijn (of je betaald meer dan de hoofdprijs)
#4 - 01-05-2018, 21:46 uur

leden:

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15