Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kortingen, pasjes, miles, lidmaatschappen: welke zijn de moeite?

Discussie gestart

Skydriver

Bedoel je dat je daarmee in de VS tegen 'government rate' kunt boeken?
Jawel! En dat doe ik al járen! Dat ik werkzaam ben (geweest) bij de Nederlandse defensie maakt niet uit, de pas word overal gehonoreerd!
#76 - 04-10-2014, 10:17 uur
The USA....What else?

Hammie73

Werkt dit tegenwoordig nog steeds als je in het bezit bent van een NL defensiepas?
#77 - 14-09-2022, 12:21 uur

Cees A

Soms wel, soms niet.   Is afhankelijk van de voorwaarden van het bedrijf die de korting verstrekt.
Een aantal van die korting verlenende bedrijven geeft die defensiekorting namelijk alleen aan Amerikaans defensiepersoneel.
Je moet dit dus echt per bedrijf, winkelketen, hotelketen of (pret)park enz. uitzoeken.  (of gewoon uitproberen als je daar bent)  wink
#78 - 14-09-2022, 15:23 uur

Old Faithful

Het krijgen van korting op de prijs van een hotelkamer is niet zo moeilijk. Wij krijgen altijd korting op basis van onze leeftijd. Meestal geldt die vanaf 60, soms vanaf 55 jaar. Een lidmaatschap van de ANWB van +/- €15 zorgt ook voor korting (AAA tarief).

Ik heb in een hotel wel eens achter een Nederlander gestaan die zwaaiend met zijn ziekenfondspas vroeg of hij  korting kreeg. Dat was geen enkel probleem. Ik geef geen garantie dat het altijd lukt. ;)
#79 - 17-09-2022, 11:44 uur
Groet,

Old Faithful

Ruud2004

Soms wel, soms niet.   Is afhankelijk van de voorwaarden van het bedrijf die de korting verstrekt.
Een aantal van die korting verlenende bedrijven geeft die defensiekorting namelijk alleen aan Amerikaans defensiepersoneel.
Je moet dit dus echt per bedrijf, winkelketen, hotelketen of (pret)park enz. uitzoeken.  (of gewoon uitproberen als je daar bent)  wink


Ja, zo werkt het, pas gewoon overal laten zien. In het begin even vreemd, wij zijn dit niet gewend, maar daar stap je al snel overheen als je ziet wat deze pas je soms oplevert. Ik hoor wel steeds vaker dat dit soort kortingen alleen aan US military wordt verstrekt.
#80 - 08-10-2022, 15:01 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15