Als ik je verhaal lees dan denk ik dat het probleem, de fout of wat het dan ook moge zijn, in dit geval duidelijk bij Gate 1 ligt.
Gate 1 geeft in 1e instantie, bij het boeken, aan dat het om tickets zonder ruimbagage gaat en dat je daarvoor 100 € moet bijbetalen.
Als je dan later Gate 1 belt om koffers toe te voegen blijken het ineens toch tickets te zijn waarbij ruimbagage al inclusief is.
In het beste geval betreft het hier een foutje-bedankt-verkeerde-boekings-informatie op de website van Gate 1.
In het slechtste geval .......
In ieder geval geldt hier het gezegde "vertrouwen is goed, controle is beter".
Om vervelende verrassingen te voorkomen zou je eens met je boekingscode moeten inloggen op de website van de luchtvaartmaatschappij zelf.
Daar zie je veel beter wat voor soort ticket je nu eigenlijk hebt.
De populariteit van dergelijke tussenpersonen ontgaat me overigens een beetje.
Als ik nu kijk bij Gate 1 voor vluchten naar San Diego dan is in alle gevallen boeken bij de luchtvaartmaatschappij zelf goedkoper.
Dat komt mede door de hogere kosten die Gate 1 rekent.