Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Is mijn ESTA nog geldig?

Discussie gestart

SimoneP

Hoi,

Eind januari ga ik een week lang in mijn eentje naar New York, ik kijk er heel erg naar uit om weer terug in New York te zijn.
Nu ben ik in de zomer van 2017 ook in Amerika geweest dus in principe zou mijn ESTA nog geldig moeten zijn. Echter was het toen een group ESTA samen met mijn vader en zusje en vraag ik me af of dit dus problemen geeft. Ook woon ik tegenwoordig op een ander adres en verblijf ik in een ander hotel dan dat ik 2 jaar geleden heb aangegeven (toen gingen we eerst naar Washington D.C.).

Iemand dus enig idee of ik het beste een nieuwe ESTA kan aanvragen of dat de oude zal voldoen?
#1 - 30-12-2018, 18:11 uur

Cees A

Als je tussentijds geen nieuw paspoort hebt gekregen en je NY trip is binnen 2 jaar na aanvraagdatum van je oude ESTA  is je oude ESTA nog gewoon geldig.
Dat je inmiddels verhuisd bent is niet relevant.  Je kunt je eigen adres niet wijzigen in een bestaande ESTA.
Wat je op een bestaande ESTA wel kunt wijzigen is je verblijfsadres in Amerika.
Ga hiervoor naar deze pagina: -->  https://esta.cbp.dhs.gov/esta/application.html?execution=e1s1
Klik op: "bestaande aanvraag controleren",    vul je aanvraagnummer en eigen gegevens in en je ziet de status van je eigen ESTA.
Daarna  kun je doorklikken en je verblijfsadres in Amerika wijzigen.    Dit is optioneel, niet verplicht.
Succes en veel plezier in New York.
#2 - 31-12-2018, 08:09 uur
« Laatst bewerkt op: 31-12-2018, 08:33 uur door Cees A »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15