Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Immigration Lawyer

Discussie gestart

Nancy J

Iemand ervaringen met een Immigration Lawyer ivm Tready trader visum ? Kent iemand een betrouwbare ? Alvast bedankt
#1 - 19-08-2018, 20:56 uur

Pieter79

Sorry, maar wat is een Tready Trader visum? In welk gebied zoek je er eentje?

Gr. Pieter
#2 - 22-08-2018, 02:12 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Old Faithful

Waarschijnlijk bedoelt Nancy J een Treaty Trader Investor Visa. Zie https://travel.state.gov/content/travel/en/us-visas/employment/treaty-trader-investor-visa-e.html
Ik heb geen enkele ervaring. Ik lees weleens (goede) berichten over PBBI

Succes.
#3 - 22-08-2018, 11:54 uur
« Laatst bewerkt op: 22-08-2018, 12:08 uur door Old Faithful »
Groet,

Old Faithful

Nancy J

Klopt ik bedoelde het Treaty trader visum - om handel te mogen drijven in de USA. We willen een deel van onze zaak overbrengen naar daar om van daar uit te exporteren naar België - kleinschalig hoor maar t kan groeien, althans dat is mijn droom ...
Heb inmiddels contacten met een immigration lawyer Davies, lijkt me wel goeie uitleg te geven  Hij heeft me daarstraks gebeld en een en ander uitgelegd !
 :afro:
#4 - 27-08-2018, 21:28 uur

Wop

Hoi Nancy,

Wellicht mosterd na de maaltijd, maar misschien heb je hier nog wat aan: https://verenigdestaten.info/emigreren-naar-amerika-met-een-werkvisum/
#5 - 03-09-2018, 13:35 uur

Pieter79

Mooi, enkele goede links die geplaatst zijn en je bent in gesprek om het e.e.a. in gang te zetten.
Het zou leuk zijn als je hier af en toe een update plaatst om ons te laten weten hoe het afloopt!

Gr. Pieter
#6 - 03-09-2018, 20:39 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15