Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Het beste van West-Amerika

Discussie gestart

JaapjeInAmerika

Ik heb de website www.hetbestevanwestamerika.nl over het reizen waarin het westen van de Verenigde Staten centraal staat.

De website is opgezet om mensen enthousiast te maken voor een reis naar dit deel van Amerika. Ik vind het daar ongeëvenaard prachtig en (nog vele malen belangrijker) plezierig omdat je er de natuur zo echt mag en kan beleven.   :)

De site bevat veel informatie om een reis naar Amerika tot een succes te maken en vooral om reizigers net iets verder te laten gaan dan ze normaal zouden doen. De afgelopen winter is hard gewerkt om de site verder uit te breiden met een aantal zinvolle opties.  Zo is informatie toegevoegd over verkeersregels en het rijden met een auto in Amerika en over het kamperen op campgrounds, in backcountry campsites en gewoon vrij in de natuur. Ook is bij elk op de site besproken park een fotogalerij, een kaart/plattegrond van het park en een link naar aanvullende informatie toegevoegd.
#1 - 02-05-2015, 12:35 uur
--------------------------
Homepage: het beste van West-Amerika

Cees A

 welkom op dit forum.
Wow, mooie, overzichtelijke website. Compliment !!   :afro:
De korte, bondige informatie bij de nationale parken leest gemakkelijk en de linkjes naar foto's / kaart / NPS website zijn handig voor diegenen die meer willen weten van de parken.
Ik heb 'm al bij m'n favorieten staan en zal er in m'n forum-antwoorden regelmatig naar gaan verwijzen. (als dat mag tenminste)

PS: ik heb nog niet alles gelezen, maar ik miste wel het hele oostelijke deel van New Mexico (Carlsbad Caverns, White Sands enz.)
Misschien moet je volgende reis daar naar toe ? .........................  innocent
#2 - 02-05-2015, 13:50 uur

Old Faithful

Inderdaad een mooie site.  :afro:
#3 - 02-05-2015, 14:33 uur
Groet,

Old Faithful

TondeG

Erg overzichtelijk en makkelijk.
#4 - 03-05-2015, 11:37 uur

Pieter79

Mooie site!

Gr. Pieter
#5 - 03-05-2015, 15:00 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

GerG

Mooie website met overzichtelijke informatie.

Een vraag heb ik wel.

Je schrijft dat je je terugvlucht drie dagen van te voren moet herbevestigen.
Is dat nog steeds van toepassing of ook in Amerika inmiddels achterhaald.
Vroeger ( inmiddels alweer wat jaren geleden ) moest je dat inderdaad doen maar pakweg de laatste 8 jaar was dat niet meer nodig.

Is dat toch nog steeds relevant of ??

We vliegen met US airways
#6 - 04-05-2015, 16:44 uur

Wop

Herbevestigen is niet meer nodig. Soms staat het nog wel in de voorwaarden. Ik doe het al jaren niet meer en ik mag (lees moet) nog steeds weer naar huis  ;)
#7 - 04-05-2015, 19:14 uur

jhbechthum

Je schrijft dat je je terugvlucht drie dagen van te voren moet herbevestigen.
Is dat nog steeds van toepassing of ook in Amerika inmiddels achterhaald.
Vroeger ( inmiddels alweer wat jaren geleden ) moest je dat inderdaad doen maar pakweg de laatste 8 jaar was dat niet meer nodig.

Ik heb nog nooit herbevestigd; zou niet weten hoe het moet.

Wel heb ik de laatste keren de avond voor de terugreis ingechecked om de tijd voor formaliteiten op het vliegveld zo kort mogelijk te houden.

Johan.
#8 - 06-05-2015, 20:05 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Suuslaban

Ziet er geweldig en overzichtelijk uit!
Wij hebben de aller eerste keer (2004) onze vlucht bevestigd, maar daarna ook niet meer.

#9 - 07-05-2015, 12:41 uur
“Laughter is timeless, Imagination has no age and Dreams are Forever”
“If you can dream it, you can do it”
 ***Walt E. Disney***

Marianne

Hele mooie site! Mijn complimenten!
Ik krijg ook weer zin om te gaan kamperen als ik je verhalen lees en foto's bekijk.

Marianne
#10 - 07-05-2015, 14:40 uur

Hellen

De site ziet er prachtig uit. Wie weet kan ik hier ook nog wat uithalen. Ik ga hem eens goed lezen
#11 - 11-05-2015, 17:32 uur

EnncUsa

Mooie site, ik ga er eens een beetje op rondstruinen.
#12 - 03-08-2015, 21:22 uur

JaapjeInAmerika

Ik heb de website ( www.hetbestevanwestamerika.nl ) inmiddels flink uitgebreid. Elk park heeft inmiddels een eigen pagina. En ik heb flink meer foto's op de site gezet.
#13 - 24-06-2018, 09:24 uur
--------------------------
Homepage: het beste van West-Amerika

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15