Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Polarsteps

Discussie gestart

Dirc

Legio mensen maken hier reisverslagen en blogs. De ene keer voor jezelf, de andere keer voor familie.
Meerdere malen heb ik al gezocht naar de juiste app hiervoor maar meestal zijn het batterij vretende apps.

Nu werd ik door een collega gewezen op Polarsteps. Ik heb deze geprobeerd met een vorige reis en ga deze ook testen als ik binnenkort in Schotland zit. Ik vind het tot nu toe zeker een aanrader!

Een Nederlands bedrijf, start-up als ik me niet vergis.
#1 - 01-09-2019, 20:38 uur

Chris RTA

Inderdaad opgestart in Amsterdam vanaf 2015.

Heb het zelf nog niet gebruikt. Maar je hoort er steeds meer mensen over.
#2 - 02-09-2019, 18:31 uur

Dirc


(wat ouder) interview:
#3 - 02-09-2019, 19:49 uur

DosPalmeras

Wij hebben Polarsteps voor het eerst gebruikt in 2017 toen we een maand door Scandinavië trokken.  Heel handig door de continue tracker via je telefoon, op GPS. Bij stops kan je een foto en een stuk tekst toevoegen, wat natuurlijk een vorm van bloggen is. Volgers kunnen reageren.

Na afloop van je reis kan je een boek laten maken met de foto´s en tekst erin en natuurlijk een prachtige kaart van de afgelegde route. Wij hebben dat niet gedaan, omdat ik nog van het ouderwetse bloggen via Wordpress ben én graag uitgebreide fotoboeken maak.

Bij latere trips door Europa heb ik Polarsteps regelmatig geactiveerd, gewoon om de kaartjes te maken.

Ik denk dat het een leuke optie is voor mensen die niet al te uitgebreid willen bloggen en toch een leuk verslag willen maken.

Je kan ook nog kiezen of je je Polarsteps openbaar zet of alleen voor mensen die je zelf toegelaten hebt.

Voor een voorbeeld (oudere trips later alleen de plaatsen toegevoegd), zie onze Scandinavië-trip: https://www.polarsteps.com/MoniqueTijmesVerbeek/135183-scandinavie-2017
#4 - 03-10-2019, 21:54 uur

Dirc

Je kan bloggen wat je wilt trouwens. Video is (nog) niet mogelijk.
Tijdens mijn laatste vakantie (Schotland) gebruikt.

Erg handig. hij gebruikt amper batterij en houdt je locatie prima bij.
Zit je even ergens te lunchen dan kun je de foto's toevoegen uit je album, maar ook uit suggesties. De laatste zijn foto's die je gemaakt hebt rond het moment dat je op die locatie was.

Uiteindelijk kun je thuis met 1 druk op de knop een betaalbaar album laten drukken. Je kunt nog wat foto's wissen of wisselen en that's it. Precies wat ik zoek, want dat scheelt mij dagen lang in software slepen met foto's. Ik kwam voor bijna 100 pagina's op 35 euro uit en de kwaliteit ziet er erg goed uit. Probeer dat maar eens elders.

Delen kan inderdaad op meerdere niveaus. Met vrienden, met een link of openbaar.

Nu weet ik toevallig (nee ik werk er niet, gewoon google) dat polarsteps ook bezig is met een reisplanning mogelijkheid. Onder android zit er al iets van in. Of het handig is kan ik op dit moment niet zeggen.
#5 - 03-10-2019, 22:08 uur

DosPalmeras

Je hebt helemaal gelijk, als je niet te veel tijd aan je verslag en foto´s wilt besteden, is het een geweldige optie.

Ik reis met een chronisch zieke echtgenoot die zijn rust echt dagelijks nodig heeft. Ik vind het dat gewoon fijn om mijn eigen blog bij te houden op Wordpress en kan me dagenlang vermaken met fotoboeken later. Ieder zijn ding.

Ik laat Polarsteps wel meelopen, gewoon leuk!
#6 - 03-10-2019, 22:20 uur

Dirc

Op polarsteps kun je toch ook hele verhalen kwijt?
#7 - 06-10-2019, 19:42 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15