Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Visitor Toll Pass – Dit moet je weten als je naar Florida gaat!

Discussie gestart

Terpies

Fijn om te lezen dat je iets bijdraait  ;) we houden toch wel van je hoor en je levert absoluut goede bijdragen.

Zijn die $20 ($4 per keer) misschien ook op verschillende dagen, of op 1 dag? Als het op 1 dag is zou ik inderdaad bij terugkomst bij Avis (rustig!) je verhaal uitleggen....mijn ervaring met (Amerikaanse) verhuurders is is dat ze je zonder -roblemen een korting geven op je huurprijs om je ongenoegen te compenseren.

Zowel in Waze, TomTom als in Google maps is het aangeven dat je geen gebruik wilt maken van tolwegen (of onverharde wegen, of veerponten...) eenkwestie van een vinkje zetten. Daarna berekent elk fatsoenlijk navigatie systeem prima de route zonder tolwegen te gebruiken (tenzij het echt niet anders kan (tunnels/bruggen), of mega omrijden tot gevolg heeft: bv de Golden Gate mijden om vanaf de noordkant SF binnen te komen lijkt me erg ver omrijden).

Nogmaals, zonder tolwegen te gebruiken kun je echt prima rijden in de hele US, en veel extra tijd/km is het meestal niet. Bovendien...je bent op vakantie...geniet!

Fijne vakantie verder!
#31 - 01-07-2019, 20:02 uur

Loek

Mochten er onder jullie nog zuinige mensen zijn die in Denver rondtoeren, blijf dan weg van de tolweg E-470.  De bedragen die hier genoemd worden zijn niets vergeleken bij een ritje op deze weg.  Als ik mijn vrouw of anderen naar het vliegveld breng via E-470 ben ik $7.90 voor een retourtje kwijt.  Dat is dan de prijs met transponder, wat de "license plate" kosten zijn hoger: $12.70.  Rij je de hele 47 miles afstand van deze tolweg ben je voor een enkele reis $28.50 kwijt.  Op de kaart ziet deze weg eruit als een handige rondweg oostelijk om Denver heen.  De weg is te vermijden, even van te voren je huiswerk doen of je GPS op "avoid toll roads" zetten.
#32 - 08-09-2019, 18:02 uur

Wop

Mochten er onder jullie nog zuinige mensen zijn die in Denver rondtoeren, blijf dan weg van de tolweg E-470.  De bedragen die hier genoemd worden zijn niets vergeleken bij een ritje op deze weg.  Als ik mijn vrouw of anderen naar het vliegveld breng via E-470 ben ik $7.90 voor een retourtje kwijt.  Dat is dan de prijs met transponder, wat de "license plate" kosten zijn hoger: $12.70.  Rij je de hele 47 miles afstand van deze tolweg ben je voor een enkele reis $28.50 kwijt.  Op de kaart ziet deze weg eruit als een handige rondweg oostelijk om Denver heen.  De weg is te vermijden, even van te voren je huiswerk doen of je GPS op "avoid toll roads" zetten.

Goede tip Loek!
#33 - 29-09-2019, 20:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15