Onder dwang van andere forumbeheerders, en ik ga
@Cees A niet benoemen
, werd ik verplicht om meer reiservaring op te doen. Om deze reden bestaat de kans dat wij in 2020 wederom richting de US of A reizen. Waar wij vorig jaar met onze dochter van 2 op reis zijn gegaan, wordt het dit jaar een reis met beide kids. Op dat moment 4 en 1,5.
Na lang wikken en wegen is de keuze op Florida gevallen om diverse redenen.
-Het weer zorgt ervoor dat we niet voor ieder seizoen bagage mee hoeven te nemen voor 4 personen
-Tickets zijn betaalbaar (tenminste dat was tot op heden wel zo)
-Vlucht is relatief kort. Je moet toch 2 kinderen entertainen
-De reisafstanden zijn kort te houden
Nu zijn we dus in 2018 ook al in Florida geweest en zijn er een aantal dingen die wij bewust niet nogmaals bezoeken:
-Key West; de reisafstand is te groot voor 2 kinderen. Daarnaast vonden wij veel eilanden nog een rommel
-St. Petersburg; Toen wij hier waren was de pier dicht en zover mij bekend nog steeds in de opbouw fase. En om nu helemaal voor een pier naar St. Petersburg te rijden....dat kan ook in Scheveningne
-St. Augustine; Leuk om een keer gezien te hebben, vooral het fort. De rest vonden wij vooral een toneelspel
Na wat zoeken naar nieuwe dingen zijn wij tot een mogelijke route gekomen. Natuurlijk nog genoeg ruimte voor input / aanpassingen.
Voorlopig hebben we 24 dagen uit en thuis maar dat kan nog iets langer worden. Op dit moment heb ik nog een paar dagen te verdelen maar daar is volgens mij tijd genoeg voor
.
Het voorproefje:
1. Nederland - Miami
2. Miami (beach)
-Wynwood Walls
-Bayside Market
-South Beach (Miami)
3. Miami (beach)
4. Miami (beach) - Homestead
-Everglades
5. Homestead - Naples
-Ten THousand Island