Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Los angeles-San fransisco-Las Vegas-Los Angeles

Discussie gestart

Dimitri Dlg Verherstraeten

Ik vertrek in juni dit jaar samen met mijn vriendin op reis richting LA. We gaan hier een rondreis maken die we zelf hebben uitgestippeld, ik heb al heel wat tips hier op het forum gevonden maar ik wou toch nog eventjes jullie mening over onze route. Onze reis is als volgt:

1-6 la
6-8san francisco —> iemand hier een idee voor een leuk stop plaatsje, tussen LA en San francisco? Hier is nog enige twijfel of we hier 1 of 2 nachten zouden blijven..
8-9 mammoth lakes de moeite waard of is er voor dantes view een andere mooie stop/overnachtingsplaats?
9-10 dantes view-badwater
10-12 las vegas
12-14 williams - grand canyon
14-15 phoenix
15-18 San Diego (heel misschien richting Mexico, iemand hier ideetjes/alternatieven over want blijkbaar is dit verboden met een huurauto?)
18-20 los angeles
20ste vlieger tot Florida en daar is het vooral Disney World en uiteraard verder genieten.




#1 - 12-03-2018, 13:17 uur
« Laatst bewerkt op: 12-03-2018, 13:49 uur door Dimitri Dlg Verherstraeten »

Dirc

Ik weet niet of je tips wilt over je route, maar dan kun je deze beter in een dag tot dag planning zetten zoals ook elders op dit forum te zien is. Je ziet dan meteen je reisdagen en beschikbare dagen.
Dus:

Dag 1: LA
Dag 2: LA
Dag 3: LA
Dag 4: LA
Dag 5: LA
Dag 6: LA - Sacramento (5,5 uur rijden)

Je ziet dan meteen dat Williams - GC - Phoenix al 4,5 uur rijden is zonder dat je iets gezien hebt.
Phoenix San Diego hetzelfde.
#2 - 12-03-2018, 13:44 uur

Cees A

welkom op dit forum.
Volgens mij is je route nog een beetje "under construction" is het niet ?  :)
Toen ik de 1e keer keek ging je nog van LA naar Sacramento en nu ga je ineens van LA naar San Francisco.

Kijk voor tips en informatie over bezienswaardigheden op je route eens bij onze zuid-west voorbeeldroute.
Linkje: http://forum.verenigdestaten.info/voorgestelde-route-opties/zuid-westen-van-amerika/

Voor tips over Phoenix kun je hieronder kijken.
Linkje:  http://forum.verenigdestaten.info/voorgestelde-route-opties/arizona-en-new-mexico/msg144515/#msg144515

V.w.b. je vraag over naar Mexico met je huurauto:    Voor zover ik weet verbieden alle autoverhuurders het rijden in Mexico.
Wat is je leeftijd trouwens ?  (dit heeft niks met Mexico te maken)
Als jij en/of je eventuele medebestuurder jonger is (zijn) dan 25 dan betaal je (jullie) bij autohuur een leeftijdtoeslag.
#3 - 12-03-2018, 15:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15