Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Oh jee, we mogen niet door death valley

Discussie gestart

Abradieska

Hallo,
In juli/augustus hebben we een camperrondreis geboekt door west-amerika.
Ik kwam er vandaag bij  het boeken van de camperplekken achter, dat we helemaal niet door death valley mogen met onze camper.
We wilden van Zion, met een tussenstop en overnachting bij Death Valley daarna naar Yosemite Park rijden.

Heeft iemand een idee wat dan een goed alternatief is voor een tussenstop?
We reizen met twee kinderen van 9 jaar oud.

Heel erg bedankt voor het mee-denken. Had eigenlijk gehoopt dat de reisorganisatie ons op dit soort dingen zou wijzen bij het boeken...

#1 - 13-03-2018, 13:23 uur

Wop

De "Korste"route is  Las Vegas - Barstow -> Bakersfield -> Fresno, echter dat is een trip van bijna 11 uur met de auto (Zonder tussenstops)  Ik zou voor Las Vegas (ook genoeg te zien voor kinderen) en Bakersfield als tussenstop kiezen.  Vandaar uit kan je door rijden en eventueel nog een bezoek brengen aan Sequoia/Kings Canyon (Afhankelijk van de tijd die je hebt.

Citaat
Had eigenlijk gehoopt dat de reisorganisatie ons op dit soort dingen zou wijzen bij het boeken...

Tja,  Ik zou er zeker melding van maken, maar als het geen pakket reis is dan is het min of meer wel "eigen verantwoording" .
#2 - 14-03-2018, 09:28 uur

Abradieska

Dankjewel voor je reactie Wop! Heel fijn, we gaan die route bekijken.
We hadden ook nog gekeken naar een overnachting in het plaatsje 'Rachel', maar dan rij je via de noord-zijde langs Death Valley. Volgens mij is dat een kortere rit, of is er een reden om niet via die kant te rijden?
#3 - 15-03-2018, 23:34 uur

Old Faithful

In juli/augustus zou ik altijd via de Tioga Pass rijden, dat is volgens mij ook korter dan de route die Wop noemt. Voor de overnachting zul je moeten zoeken, de campings zullen op die route dun gezaaid zijn.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#4 - 16-03-2018, 13:46 uur
Groet,

Old Faithful

Abradieska

Bedankt Old Faithful, goed om te weten!
#5 - 17-03-2018, 10:56 uur

Wop

Dankjewel voor je reactie Wop! Heel fijn, we gaan die route bekijken.
We hadden ook nog gekeken naar een overnachting in het plaatsje 'Rachel', maar dan rij je via de noord-zijde langs Death Valley. Volgens mij is dat een kortere rit, of is er een reden om niet via die kant te rijden?

Tioga Pass is inderdaad korter...

Rachel ligt aan de Extraterrestrial Highway...   Als je van Aliens houdt, misschien wel een leuke stop!  Er wonen overigens maar ongeveer 40 mensen.. 

https://landlopers.com/2016/09/13/extraterrestrial-highway

#6 - 28-03-2018, 22:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15