Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route: Vancouver - Calgary via Washington State

Discussie gestart

MarcoP

Hallo,

Deze maand gaan vader en zoon nog even een ritje met de camper maken. Graag advies over onze (voorlopige) route.
Als het lukt sluit ik een route-map bij en een Excel Sheet.
Dit zou de route-link moeten zijn: https://goo.gl/maps/yoArfZxoGwLG961N7
Graag op-en-aanmerkingen.
Bedankt,
MarcoP



#1 - 13-09-2019, 16:40 uur

Cees A

Weinig Geen op- en aanmerkingen Marco want het is gewoon een goed geplande en mooie route. :afro:
Mooi hoe je de reisafstanden tussen je stopplaatsen zo beperkt weet te houden.
Op veel door jou genoemde plaatsen ben ik zelf nog nooit geweest dus helaas geen tips deze keer.
Maar ik denk dat jij voor deze regio ook geen tips meer nodig hebt.  wink
Ik wens je een heel mooie reis.    (maar dat gaat wel lukken denk ik)
#2 - 14-09-2019, 09:51 uur

MarcoP

Hi Cees,
Bedankt voor je input. Ik heb inderdaad gekozen voor korte afstanden per dag. Op deze manier heb je zowel in de ochtend als in de (na)middag en avond tijd om dingen te ondernemen. En op de super-mooie-stekken blijven een dagje staan. En natuurlijk voor de mooiste plek op aarde - Kananakis- 3 dagen. Het wordt vast een mooie trip.
Groet
MarcoP.
#3 - 15-09-2019, 14:12 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15