Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

suggesties voor 10 daagse roadtrip

Discussie gestart

geske

Dag,
Mijn dochter word 18 en heeft daarvoor een fantastisch kado gekregen, nl een 10 daagse trip samen met mama en papa naar de USA!!
Ik en mijn vrouw Ann zijn al enkele keren aan de west kust geweest en heb er zelfs een roadtrip gedaan.(SF-LA-LV-SF)
Wij vertrekken vanuit brussel op 2 april 2018 zullen landen in LA.
Interesse hebben we voor LA, las vegas, GC en dan weet ik het niet meer zo goed of ik  nu San Diego  dan wel San Fransisco zou inplannen. Het is eigenlijk simpel: of je maak de cirkel rond via het noorden(SF) of wel via het zuiden(SDiego)
Want ik weet het 10 dagen is niet echt weinig maar de meeste trip hi!er hebben allemaal meer dagen voorzien.

Dus graag wat advies of ik nu SF links moeten liggen of SDiego?

mvg
Bart Ghijsens
#1 - 03-01-2018, 11:51 uur

Cees A

 welkom op dit forum.
Alleen al vanwege de periode waarin je gaat zou ik voor het zuiden (San Diego dus) kiezen.
Vanaf San Francisco zul je waarschijnlijk via Yosemite en Death Valley naar Las Vegas willen rijden.
Zo vroeg in april krijg je in Yosemite gegarandeerd nog te maken met winterse omstandigheden.
De weg naar Glacier point, de Tioga Pass en veel hiking trails zijn in die periode nog gesloten.
Vandaar mijn keuze voor het zuiden.
Ga bijvoorbeeld, als je nog tijd over hebt, eens naar Joshua Tree of bezoek de Indian Canyons in Palm Springs.
Zie: --->  http://forum.verenigdestaten.info/voorgestelde-route-opties/zuid-westen-van-amerika/msg136280/#msg136280
#2 - 03-01-2018, 12:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15