Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Van Olympic naar Mt Rainier

Discussie gestart

slakkenhuis

Ik ben aan het puzzelen met mijn reis..

Ik kom vanuit Olympic (forks) en ga naar Mt Rainier. Mt St Helens willen we ook meenemen.

Wat is dan logisch.. Eerst Mt. St Helens (daar reken ik 1 volle dag voor) en dan door naar Mt. Rainier (4 volle dagen ).

Gezien onze reisperiode (eind september) is kamperen niet handig, dus hotel. Is Packwood dan een handige plek voor Mt. Rainier?


#1 - 21-03-2023, 15:28 uur

Cees A

Welk park je eerst moet bezoeken Mt.Rainier of Mt.St.Helens zou je kunnen laten afhangen van het vervolg van je reis na deze 2 parken.
Als je bijvoorbeeld daarna richting Portland gaat zou je eerst Mt.Rainier kunnen doen en dan Mt.St.Helens.
Als je echter daarna richting Seattle gaat kun je het beter andersom doen.  Eerst Mt.St.Helens en dan Mt.Rainier.

Packwood is nog best een eind rijden naar Mt.Rainier.
Ik zou je willen adviseren om eens naar hotels in Ashford te kijken.  Ashford ligt een stuk dichter bij Mt.Rainier dan Packwood.
#2 - 21-03-2023, 16:26 uur

Old Faithful

Misschien mosterd na de maaltijd.  embarressed
Mount Rainier N.P. is groot. Voor Paradise ligt Ashford gunstiger: 38km vs 55km maar voor Sunrise (en dus ook voor Tipsoo Lake, startpunt van de Naches Peak Loop wandeling en een aanrader) ligt Packwood een stuk gunstiger: 69km vs 113km.
Wij logeerden in 2012 en 2019 naar tevredenheid in https://mtvlodge.com/

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#3 - 12-04-2023, 01:43 uur
Groet,

Old Faithful

Pieter79

Helaas kan ik niet helpen, ben nog nooit in Washington State geweest.
#4 - 13-04-2023, 01:25 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15