Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

binnenlandse vlucht controle

Discussie gestart

GoJo

Hoi,

Ik reis deze zomer voor het eerst naar Amerika. Nu heb ik rechtstreeks online een binnenlandse vlucht geboekt bij Delta Airlines van New York naar Orlando. Daarbij heb ik per ongeluk een typefout gemaakt in mijn voornaam, waardoor de naam niet meer precies hetzelfde is als de voornaam in mijn paspoort. Het gaat maar om 2 letters. Stom natuurlijk, dat snap ik, maar wat nu:
1. het risico nemen? Hoe werkt een binnenlandse vlucht? Hoe zijn de veiligheidscontroles?
of
2. contact opnemen met Delta in Amerika. Ik heb al gezocht, maar ik kan schijnbaar alleen bellen, email adres kan ik nergens vinden. Ik heb een mail gestuurd naar een klantenservice, maar dat bleek in Nederland te zijn en zij kunnen de boeking niet overnemen. Ik heb een beetje schrik van een telefoongesprek naar de Amerikaanse klantenservice, ben bang dat ik het niet uitgelegd krijg.

Heeft er iemand advies?
Bedankt, Godelieve

#1 - 05-02-2018, 11:57 uur

Cees A

Als je boeking van vandaag is kun je misschien nog annuleren.
In Amerika is er volgens mij een regel dat airline-boekingen binnen 24 uur (gratis) geannuleerd kunnen worden.

Is je boeking van eerdere datum dan zou ik er toch eens een telefoontje aan wagen naar Delta Airlines in Nederland.
Het Nederlandse tel nr. van Delta is 020-7219128.  Vanuit het buitenland wordt dat +31207219128
Je krijgt dan uiteindelijk iemand van KLM aan de lijn, maar KLM is de partner van Delta, dus dat zou geen probleem moeten zijn

Mijn eigen recente ervaringen met dat telefoonnr.
Ik heb zelf vorig najaar geboekt bij Delta en ik heb daarna al 7 (!!!!!) vluchtwijzigingen gehad.  :o
Enkele daarvan waren van het type dat onmiddellijk telefonisch ingrijpen noodzakelijk maakte.   1smile 1smile
Ik ben in al die gevallen heel erg netjes en correct geholpen door de medewerkers van Delta (KLM)
Het omboeken naar meer passende vluchten (ook de aansluitende Amerikaanse binnenlandse vluchten) was geen enkel probleem.
#2 - 05-02-2018, 12:23 uur

Ruud2004

We zijn nu een paar dagen verder, al geregeld?

#3 - 11-02-2018, 13:17 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

MarcelB24

Ik weet dat het al een 'iets' oude topic is, maar toch 'for reference' een handige optie...
Elke airline, hotelketen, OV-bedrijf etc. zit tegenwoordig op social media. Mijn ervaring is dat als je een (privé-)bericht stuurt via Twitter, dat je dan doorgaans heel snel een reactie krijgt en ook afgeschermd gegevens kan uitwisselen. Delta doet dit bijvoorbeeld 24/7, erg handig ook ivm tijdsverschil. (https://twitter.com/delta)
#4 - 24-03-2018, 16:30 uur

Wop

@GoJo Kan je ons misschien vertellen hoe het afgelopen is?  #benieuwd
#5 - 16-04-2018, 08:34 uur

GoJo

Ja, het is geregeld via de Amerikaanse website van Delta airlines. In Nederland konden ze niets voor me doen. Op de Amerikaanse site heb ik een chatsessie gedaan met een hele aardige medewerker die de naam voor me heeft aangepast. 10 voor de klantvriendelijkheid van Delta.
#6 - 16-04-2018, 08:50 uur

Wop

ik een chatsessie gedaan met een hele aardige medewerker die de naam voor me heeft aangepast. 10 voor de klantvriendelijkheid van Delta.

Kijk , Super!!
#7 - 18-04-2018, 10:32 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15