Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

B1/B2 visum meerdere keren geldig?

Discussie gestart

annika92

Hallo Allemaal,

In maart 2016 heb ik samen met mijn man 5 maanden met mijn man door Amerika gefietst. Hiervoor hebben wij toen een B1/B2 visum geregeld. Nu willen wij aankomende zomer met vrienden voor twee weken op vakantie naar Florida. Wij vragen ons alleen af of wij ons zelfde visum uit 2016 weer kunnen gebruiken. Op de visum staat namelijk: 'expiration date: 22 jun 2025 en Entries 'M'. 
Op internet is er weinig informatie over te vinden. Een keer heb ik er wat over gelezen en daar zeiden ze dat je met zo'n visum meerdere keren het land in kan. Maar om te voorkomen dat wij straks afgewezen worden en onze vrienden wel door mogen, wil ik ook graag de vraag hier stellen. Weet hoe dit precies zit? (graag alleen antwoorden als je het weet, en niet wanneer je denkt dat het wel goed is, haha)

Met vriendelijke groet,
Annika
#1 - 16-03-2019, 10:41 uur

Cees A

 welkom op dit forum.
De M op je visum betekent dat het visum, tot de expiration date,  geldig is voor meerdere reizen naar de VS. 
Die M betekent "Multiple Entries".

Ter ondersteuning van bovenstaande bewering, zie: --->   https://www.immihelp.com/visas/sample-usa-non-immigrant-visa.html
#2 - 16-03-2019, 10:52 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15